Sunday, December 24, 2006

平安夜大食會


今日, 約左Lingling佢地上小狗新居玩大食會, 今次大食會, 一人要整一樣食物, 今次我勁啦, 我見上次食大閘蟹個時阿文整左個白汁煙肉天使麵好好食, 咁我就照上報同佢地講我整天使麵啦!!!

之後, 4:00p.m約左係北角MTR度等, 人齊之後, 就一齊去supermarket各自買今晚要煮野食既材料。 我就買左煙肉, 磨菇, 不過, 搵極都搵唔到天使麵, 就唯有用意粉頂住先啦!!!

今晚就勁羅, 我地由5:30p.m開始各人分批入廚房煮野食, 煮到成8:00p.m先有得食。 問題唔係廚房唔夠大, 只係小狗屋企d煮食爐具唔夠, 每次只可以俾1個人入去煮野食, 所以就唯有分批入去煮野食啦!!! 我個白汁煙肉意粉, 今次都係我第一次煮, 係上次見阿文好似好輕易咁整, 所以我先至choose呢樣野整, 第一次煮就真係第一次煮, 首先要整熟d意粉先, 點知落唔夠水, 所以底個d意粉燶左, 幸好面頭至中間個d意粉都仲食得都算係不幸之幸。 之後, 我就照阿文既方法去煮, 用左半磚牛油起鑊, 原來又真係幾好味, 不過, 我同Lingling佢地講我係用半磚牛油起鑊個時都嚇親佢地。

今晚我地有好多野食-日本壽司(百佳買), 白汁煙肉磨菇意粉, 炒烏冬, 瑞士香草雞翼, 咖哩魚旦, 香煎銀雪魚, 蒜蓉包 (用小焗爐即製架!!), 仲有小狗落重料親手煲既羅宋湯。食飽之後, 就玩左陣UNO, 之後又當然係抽禮物啦, 今次我抽左上面相見到左手面長條米奇老米既"咕ion", 今年都唔錯, 起碼都唔會抽到D唔等駛既野, wahahahah~~~

之後, 我地就再繼續玩UNO, 為左增加剌激度, 就決定每人拎$20出黎, winner就可以拎走個筆彩池, 唔係講笑, 當大家知道winner有錢贏之後, 就個個都認真係上黎, 咁又係, 個度大大話話都有$120, 唔算多, 不過, 有錢贏玩法就唔同左, hehe!!! 最後, 我地玩左兩round, total$240, 不過, 冇用呀, 我一舖都贏唔到, 真係失敗~~~我地都好難得玩到成2:00a.m先人, 因為平時小狗10:00p.m左右就叫眼訓, 咁難得佢陪我地玩, 仲要玩到咁夜, 真係開心!!!

No comments: