Tuesday, December 12, 2006

若要人似我, 除非兩個我

早陣子去遊覽人地d blog, 發現左有一個有趣web-site, 只要你upload你張相上去, 佢就會幫你睇下你個樣會同d咩人相似。 查實由細到大都冇咩人話我似咩明星, 不過, 就成日話我眼細, 耳仔細!!! 唔知點解所有單眼皮人仕, 如同患有唐氏綜合症人仕咁, 個個都係咁上下樣子, 例子如黃喜似中田英壽, 中田英壽又似Rain, 全部都係餅印咁~~~



岩岩玩完個呢個matching, 唔知我個樣係唔係唔似中國人呢, 試左幾張相, 冇一次係show個中國人, 唔好話中國, 連亞洲人都冇show過, 撞鬼!!! 我個樣似鬼佬咩!!! (岩岩終於有一張似亞洲人, 似咩邊個呀, 似王家衛喎!!! wahahhahaha~~~~)

就係呢個web-site: http://www.myheritage.com

9 comments:

Jessica said...

你好無聊呀!

Gary said...

jessica: 無聊~~~你唔好俾我見到你upload d相上去玩....

Anonymous said...

肥仔,你有乜可能似larry king呀

Gary said...

阿榮: 可能, 佢地check到我同佢一樣咁好口才掛....

你又似邊個呀...你個result應該no found match, 因為好似show唔到動物出黎, 豬呀, 狗呀, 個d應該冇得show出黎!!!

Anonymous said...

肥仔,唔好曲解左口才好呢樣野,口臭同口才好係兩個層次...好似你呢d咁口臭,層次好低架咋

Anonymous said...

佢似架....LUR利king

Gary said...

阿榮: 好明顯你係一個好精明既人, 知道口才同口臭呢兩個term, 不過, 你就唔係好明白當中深入既意義, 仲有, 你唔好成日將你d缺點混淆係我身上~~~wahhahaha

Gary said...

fay: 其實LUR脷, 只不過係想學下d鬼佬咁姐, 只能夠怪自己學藝未精~~~

Anonymous said...

but u have a typical chinese face and which is not so good looking, the game is just for fun