Sunday, December 31, 2006

2006年最後一天

今日係2006年最後一日, 本身無諗住出街玩, 亦都唔打算出去任何地方倒數, 今日反而希望係屋企平平靜靜咁渡過。(其實主要想做下dissertation, 時間所剩冇多!! 頭痕, 頭痕~~~)

一年過去, 代表新既一年來臨, 自己將會係呢一年畢業, 如冇意外, 應該會有好多未知之數會發生, 尤其是之後未來既兩, 三年, 應該會有好多重大決定會出現, 不過, 短程黎講自己希望下年讀完書之後可以去一d自己未去過既地方旅行, 擴闊自己既視野!! 至於其他, 都係等做完份dissertaion先算, 哈哈!!

希望各方好友, 未來一年, 開開心心, 順順利利, Happy New Year!!!!

p.s: 1) 岩岩收到Macy既msn, 佢話岩岩行街見到d好得意既野, 買左俾我, 佢話呢件野除左得意之外, 個重點係"平", 所以就買左俾我啦!!! 多謝先, 太好, 新既一年咁快就知有份禮物收, 總算係好既開始!!!

2.) 又係岩岩, 阿媽打返黎話今晚會係阿姨屋企過夜, 聽日先返, 換言之, 今晚我一個人霸晒成間屋, wahahha!!!

6 comments:

Anonymous said...

=口= 新年快樂~~~~~~~~
新年願望...我想 我地可以白頭到老XD
吳生~~ 我愛你呀~~ xD

Gary said...

fay: wahahhaha, 多謝, 多謝!!!
Fay, 我地要拋開一切世俗眼光, 我地黎啦!!! come on baby~~~~

Anonymous said...

新既一年……
一定要…一定要…
幫我接晒d電話呀~~~哇kaka^^

新年快樂呀!>3<

Gary said...

安: 岩岩對上個年, 我都幫妳接左/打左/聽左/講左不少電話啦!!!

唔係喎..妳又話今年要練大膽d既, 接多d電話呀, 應該可以幫到妳個膽量&肺活量, 講野都可以大聲d, haha!!!

有咩樹, 隨時出聲叫我幫手!!(認真的~~)仲有得閒就拎d糖呀, 餅呀, 俾我食, 你當係去動物園餵動物待就得架啦!!

新春大吉, 一本萬利, 心想事成^^

Anonymous said...

哇kaka...
我買左野食比你食呀!^^

Gary said...

安安: 斷估你唔會真係當我係動物園d動物, 走去街市買紅蘿白呀, 粟米個d俾我食呀...粟米都還可以(當然最好係整熟左先俾我食啦!!!), 紅蘿白就免啦!!