Saturday, December 16, 2006

台灣手信

上星期, jessica係佢個blog度提到會去台灣旅行, 貪心如我知道之後, 當然叫佢買返盒綠豆糕返黎做手信啦!!! 佢返黎之後, 就打俾我, 話我要既綠豆糕已經買左返黎, wahahhahah!!! so great, 呢d咪朋友羅 !!!( 係呀, 我好膚淺架!!!) 不過, 佢黎緊星期五晚要Exam, 橫掂我都成日返學校溫書, 咁就叫佢考完打俾我, 之後再一齊去食個飯。

放工之後, 就返左學校溫左陣書, 之前jessica話9:30p.m先考完, 點知, 8:30p.m左右佢已經打電話俾我, 話佢已經走左, 於是就係Lib門口等, 我問佢因乜解究早成粒鐘就走人呢!! 佢話要答既野又答完, 新既point又諗唔到, 佢自己又眼訓費時磨爛席, 陣間一個唔覺意真係訓著左就失禮啦!!! 今日天氣大趺, 佢話不如打邊爐(任叫任食個隻), 佢就帶左我去尖東o個間"德興火鍋海鮮酒家", 佢話呢度係平價版既"泰豐廔", 呢度只需俾多$8就有得俾你"混醬"。 呢度雖然係任點任食, 不過, d配料都算係幾新鮮。唔錯, 下次可以再黎過~~~兩條友, 就係咁一路食一路傾計, 最後都食到成11:30p.m。


德興火鍋海鮮酒家

地址: 尖沙咀麼地道67號半島中心2字樓
電話:
2721-8102

3 comments:

Jessica said...

我等陣再比的相你呀.
其實我去台灣已經好多次啦, 做咩重要賣手信,何解呀??

我exam一向要質素唔係死係果度就好..加上之前果晚做野到成晚上1點..好累..而且個場好凍..好想訓教..所以閃閃係最好方法呀@0@..

Gary said...

jessica: 你咪最多當自己出開街, 順手買野食俾我羅, 仲有, 你成日去台灣同買唔買手信係冇關係架!

今日你exam就好快d溫啦!! (不過你睇到呢個post個時都應該考完~~-)

Jessica said...

係呀..我已經定左7月再去啦..下次你再唸下要咩呀