Sunday, December 17, 2006

偷懶的第2天

今日一朝早要起身(其實都已經係10:00a.m, 都唔係咩一朝早咁誇張), 今日最主要係去打工商盃, 其實之前係小狗結婚當日已經打左第一場, 不過o個日就要做姐妹就冇得去啦!!! 今日對個場係懲教, 唔係講笑, 人地個隊成班人都神高神大咁, 全部都係人柱黎架!!! 我地個邊唔係冇, 不過, 就冇咁多咁解羅。

唔駛講對住班人柱邊樹有得贏, 其實未打之前都預左會輸, 不過, 只望就望唔好俾人大炒啦!! 事實最終都係俾人炒左獲甘!!! 我都有貢獻架!! 1籃板, 1助攻, 1犯規, 都算係幾平均呀!!! wahahhaha!!!

3 comments:

Anonymous said...

想問下,邊q個係你?

Gary said...

阿榮: 妖...好明顯我係拎住相機影相個位啦!!!
我落埋場邊有人影相姐...佢地都冇人帶相機..

Anonymous said...

妖...咁你即係渣流灘啦肥仔

無份打呀你? 扮咩丫

駛唔駛我又幫你key番個頭落是但一個度,等你叫做有出現過有番d滿足感咁呀?