Saturday, December 16, 2006

偷懶的第1天

早在十二月頭個時, 朱朱已經問我16號得唔得閒, 佢話佢公司有 christmas party叫我一齊去(每位員工都可以帶多一位partner), 最大個賣點係唔駛錢, 順道睇下有冇靚女都好, 我就一口話去啦!!! 話說佢地公司年年都會有特定既dress code(即係d人要穿指定既服飾), 上年就係"紅男綠女", 而今年就係黑與白, 不過, 我地呢d guest就唔受呢d限制。

今晚, 佢公司就係尖沙咀中心既red stone包左場。夜晚6:30p.m約左朱朱係尖咀MTR度等, 之後就同埋佢d同事一齊行去目的地。 去到之後, 佢地真係好嚴謹架, 個個入去之前真係要除左件褸睇下符唔符合佢地dress code先可以入去, 原來最大原因係如果唔符合dress code就冇得參加抽獎, 而main point係個頭獎原來係$17,688~~既現金獎, 嘩!!! 唔怪得之要咁嚴謹啦!!! 成皮野喎!!!

坐底之後, 就先黎玩遊戲, 而我好好彩被抽中玩其中一個game, 就係玩"大兵步操"(聽佢地講, 係1516入面玩過既game黎), 不過, 呢d遊戲真係好少玩, 話咁快就俾人out左, 真係失禮。 之後就開始上antipasto, 包括有ceser salad, potato skin, pizza仲有雞, 款就多, 不過, 味道就一般, 而main course就有幾款撰, 有beef, salmon & turkey, 我就要左beef, 上碟個樣就幾好不過, 味道都係一般, 唔係好夠肉味, 不過, 我就最鍾意佢最後上既dessert, 又多款, 仲要幾好味, good!!!

食完都已經11點幾, 佢公司之後仲係Neway CEO包左間大房, 原本朱朱都有叫我去, 不過, 第2日介有野攪所以就冇去到, 如果唔係要考試, 或者第2日有野做, 都不知都幾想去!!!

p.s: 今日朱朱介紹我俾佢d同事個時, 有個就好快咁話:『 e, Gary係你細佬黎架!』, 跟住, 朱朱伸過頭過黎細細聲同我講左句:『喂!!!契弟!!!』『....................』, 我仲可以講d咩呀!!! 不過就係咁, wahhaha, 成晚我同朱朱就以姊弟相稱。

No comments: