Monday, December 11, 2006

陪考三寶

黎緊就快考試, 家陣開始返library perpare溫下書, 每次都會有呢三樣野同我一齊溫書:

唔好以為呢件係咩垃圾, 呢舊野就係每次Exam溫書都陪住我既文曲星字典, 我特登刷甩左佢個面頭上面大大隻"文曲星"三個字, 之後, 自己再搵張型爆貼紙幫佢裝身架(因為都幾年啦部機, 所以d貼紕都甩甩地)!!! 對於我呢類英語有限公司人仕, 冇部咁既野旁住真係唔係好掂。 平日基本上都係將佢放埋籠低、一二邊, 係到exam溫書呢個時候先會拎返出黎用。

記得中學聽過阿sir講過, 夜晚訓唔著, 最好拎本書出黎溫下, 唔駛十秒即訓。平日已經唔多溫書既我,(應該係接近"零"先岩!!!) 一時間要睇大量"雞腸", 閒日書都已經唔多睇, 一下子仲要睇咁多野, 望多兩眼真係好容易會瞌眼訓, 。 所以exam溫書期間, 我都好鍾意買呢包"味覺糖"放係身邊, 一來有d野咬下可以冇咁容易訓著, 二來呢隻糖係酸酸地可以醒下神。

通常溫書都係係Lib磨足成日, 點可以水都冇滴, 不過, 我多數鍾意買支烏龍茶黎飲, 不過我會買"津路"呢個牌子既烏龍茶, "道地"個隻d味好似濃得濟!!! 全日已經要好苦悶咁留係圖書館溫書架啦, 飲啖野都係要飲水, 淡"貿貿"咁, 真係成個人都好鬼乏味下, 飲烏龍茶又可以提神, 仲可以去油膩(佢個樽面係咁寫架!!!)

4 comments:

Anonymous said...

考試..... 好耐都冇做過d咁既野
加油啦~~ 快d拿拿聲畢業啦~

Anonymous said...

我屋企有好多貼紙,使唔使送張俾你!?!白雪公主岩唔岩??

Gary said...

fay: 快架啦快架啦!!! 下年5月就畢業...

Gary said...

好多貼紙的人: 白雪公主o個d貼紙, 我屋企大把啦, 我個大不良大把呢d貼紙, 佢連twins個d都有呀!!! 駛唔駛我偷d俾你呀...