Saturday, December 09, 2006

生活小節

"官逼民反", "官字兩個口"----撞鬼, 呢兩日, 成日接/打埋d咁既電話!!!! 逼你!! 我冇呀, 呢個係社會既錯, 我都唔想, 不過, 冇計!!!!

++++++

今日同Macy傾左一日msn, 真係咩都傾一大餐, 仲要係幾無聊個隻, 家陣傾完都唔記得左傾過d咩, 所以吹水都係要睇對手。 好耐好耐之前遇岩d冇貨交人仕出黎單對單食飯, 即使我呢d吹水王, 真係隨時都俾佢搓乾d腦汁。

++++++

今日放左工, 返左學校Lib搵下書, 事關黎緊就快考試, 係時間搵下d referance book, 因為單靠阿sir d notes根本冇咩可能答到兩個鐘既題目, 仲有, 最大問題就係阿sir冇放水, 家陣就要自己tip題目, 不過, 睇完d past-paper都係冇咩頭緒, 你知啦!! 呢科係Management, Management呢家野都係吹水題, 冇咩特定答案, 你講得通就得, 你話有2日時間俾你做就話可以慢慢諗d point姐, 家陣得個兩個鐘, 諗完野仲要寫, 得個攪字。

9:40p.m左右仲係Lib好苦惱睇緊書個時, 收到堅兄電話, 佢話佢同牛牛係印尼餐廳食飯, 問我過唔過去join佢地, 之後, 牛牛一手搶左個電話話:『我估你應該會係Poly溫書, 所以特登打俾你架!!!』(哈, 哈, 呢d咪係朋友羅, i like it!!!!), 其實晚飯我就一早食左, 不過, 一來自己都冇咩mood係Lib磨爛席, 二來又好似好耐冇見佢地(原來唔想讀書o個時要搵籍口係咁易, wahahhhah), 就拿拿聲執野閃人, 去到佢兩條友都食緊野, 我去到都食左少少野, 之後就開始我地吹水時間。 係生活緊迫當中搵下朋友傾下計, 尤其是講下是非, 都幾爽, haha!!!!

2 comments:

Erica said...

無聊.....都皆因係為左配合你~~~~

Gary said...

macy: 咁我係唔係要講返句"合作愉快"呀!!!