Wednesday, December 06, 2006

張蔡聯婚

星期日係小狗大婚日子, 晨早流流就要成6:00a.m就起身, 真係除左自己去旅行之外, 真係冇咩機會咁鬼早起身。 一起身就去沖個靚涼, 不過, 6點幾就去沖涼都幾凍下, 之後就梳洗下, 再著返套千幾銀既老西出黎, 6:45a.m左右就出門口。


(左)伴娘小貞貞化妝中, (右)得camus弟兄出手幫助既易拉架"愛的宣言"

之前一早就約左班姐妹係小狗屋企樓下一齊食早餐, 之後先一齊上去, 由屋企去北角都要成粒鐘時間, 差不多7:45a.m先到餐廳, Jackie, Ling & 奶都已經差不多食完, 所以我都拿拿臨食埋就閃人。 上到小狗屋企, 已經一早打開左門, 睇一睇個schedule原來小狗6:30a.m已經要開始化妝, 家陣都已經8:00a.m都見佢好似仲係化緊妝, set緊頭, 幸好, 小狗一早估到有此一著, 所以就搵定多一個化妝師幫班姐妹上妝(我當然唔駛啦!!!) , 其他姐妹排隊等上妝其間, 我呢d冇所事事既人就唯有走去perpare下陣間玩新郎哥d道具先, 再唔係就走去四圍影下相(花絮)!!! haha!!!


(左)呢位就係靚靚新娘子, (右) 兄弟笠絲襪...

之後, 新郎哥同兄弟們9:30a.m已經到左小狗樓下, 但係姐妹們都未化好妝, 所以就要佢地等一等!!! 差不多10:00a.m一切都準備好之後就call班兄弟上黎, 開始都係離不開要玩下新郎哥啦!!! 哈, 哈, 第一個game係要佢地班兄弟笠絲襪, 笠完之後, 佢地個樣真係好好笑。 玩完game就開始奉茶, 小狗屋企都唔算係大家族都算係好快手就攪掂晒, 之後就要過去男家度, 我同班姐妹&兄弟們一齊搭架40座巴士過男家(架40座主要for陣間下午去香港公園影相, 送男女家d親友去), 男家Micheal兄就勁羅, 超級大家族, 奉茶極都仲有親戚要俾, 不過多親戚就有個好處就係多d禮收, haha, 我見小狗奉完茶之後, 成條手臂都係d金飾, 唔講真係好似"功夫"入面個位耍鐵線拳個位師傅咁!!!


(左) d親戚幫新娘子練鐵線拳, (右)奉完茶就拿拿臨除返d金飾落黎

Lunch就去左酒樓食飯, 之後就去左香港公園影相, 嘩o個日好鬼多人, 除左結婚人士去影相之外, 仲有好多畢業生係度取景影相, 正所謂, 呢d大家族合照, 都唔到我地呢d兄弟姐妹份, 咁我就同Jackie, Lingling佢地四圍自己影相自娛一番, haha!!!


時間話咁快就到左5:00p.m就要去酒樓, 我地就要perpare下d野, 因為今晚我係MC之一, 所以就要同另一個partner夾一夾稿, 睇下要順住個rundown去!!! 當晚, 小狗大大話話都換左3套晚裝, 1件婚紗(因為當晚係請左律師到場做註冊), 真係好鬼成靚, Jackie佢地成日影相個時都有得攬住小狗條小蠻腰真係羨慕死。

之後, 散完席都11:30p.m左右, 等埋小狗送埋客, 睇下有咩幫到手, 之後, 就各自歸家, 返到屋企都就快成點鐘!!! 就係咁就攪左成日!!!

係呢度, 祝小狗 & 米糕, 百年好合, 永結同心, 當然最重要就係快快手生返個俾我地玩下!!!

No comments: