
上星期五, 校友余弟兄生日, 一眾好友當然義不容辭為佢慶生啦!! 今次由Jessica發板提議去"盛八", "盛八"是一間日式烤肉店, 其出名主食和牛, 當然除左牛肉之外, 仲顧及到唔食牛肉既朋友, 都有雞肉 & 豬肉既選擇, 不過, 係Menu入面接近8成既食物都係以牛肉為主角啦!!趁朋友未到齊, Jessica就叫左個沙律食住等, 個沙律都係一堆菜啦, 不過, 佢個sourse就好好味, 亦都好特別! 朋友們都陸續到齊, 就開始叫野食, 基本上我地一行9人, 叫左幾多野下, 貴就唔係好貴, 大約約$60-70一碟左右, 不過, 佢個d份量感覺上好似少左d, 好似得6-7片左右, 諗諗下一塊咁既野圍埋都要成$10 /塊, cool!!!!
咪就係得個幾塊羅~~~唔知係唔係我對食物既要求唔高呢, 呢度d野食感覺上都係一般, 冇咩特別, 好好食, 又唔叫得係, 但又未至於唔好食, 頭先個句 - 一般啦!! 不過黎呢度食過, 總算知道咩叫日式烤肉店!! 特別一提, 尖沙咀呢間分店d抽風做得唔錯, 開頭以為會好似韓燒個d煙霧迷漫又怕d大褸會吸到d油煙味, 哦, 原來即使整間舖都坐滿人係度燒烤都唔覺好大煙, 唔錯, 唔錯!!
咪講笑, 有相為証, 真係食多餐~~~
"椒財板燒牛肉飽"地點: 尖沙咀亞士厘道23-25號雅士利中心3樓
RSS Feed (xml)









日本仔無其不有, 真係咩都玩一餐, 岩岩上網睇到個web-site, 日本仔將d不同既昆蟲放入一個透明玻璃箱入面, 之後就由得佢地打生打死, 螳螂, 蜘蛛, 蜈蚣, 蠍子, 大蜂, 大甲蟲, 草蜢咩野都有, 個感覺好似好耐之前d阿伯爺年代個時玩鬥蟀一樣, 睇開就繼續想埋落去, 睇下邊隻昆蟲可以打贏!!! 真係開始明白, d伯爺點解咁鍾意玩鬥蟀!! 睇落又真係幾好睇!!!




































