Saturday, December 20, 2008

宜室宜居有辦法

琴晚係屋企冇所事事, 又唔想溫書, 於是打開電視機睇下有咩昅昅, 咁岩做完阿So個節目之後, 原來無線係度播緊"宜室宜居有辦法", 嘩, 正呀, 我好鍾意睇呢個節目架, 其實早係幾年前, 無線都有做過呢個節目, 個時我都成日有睇架, 因為佢成日都可以將一個立立亂既屋企, 搖身一變整到好企理, 雖然好明顯佢係sale緊IKEA既product, 不過都真係幾好睇架!!

岩岩睇返原來今個月4號個時已經開始做緊, 做到1月22號!! 大家得閒可以去睇下逢星期四晚上11點無線做!! 其實除左呢個節目之外, 不嬲都鍾意睇"更上一層樓", 一來自己都係做呢行, 兩來睇下人地d靚屋, 有時都可以係幾賞心樂事!!

Friday, December 19, 2008

施比受更為幸福

自己銀包不嬲都袋住張器官捐贈卡, 一直認為既然人都死左, 如果仲有野俾到人, 而其他人又用得著既, 何樂而不為呢!! 我又唔係個d傳統人, 因為老一輩既人都認為死左之後, 應該要留返條全屍先可以死得眼閉, 所以用得既咪俾人羅, 橫掂死左, 如果黎去火化, 最後都係得返一堆灰!!

早陣子, 政府推出網上登記器官捐贈服務, 其實都係一件好事, 因為如果要拎個d器官捐贈卡, 一定要去民政署度拎先得, 好鬼死煩, 而且又要成日袋住張爛鬼紙卡, 真係袋多幾年個張卡又溶溶爛爛咁, 掉又唔係, 唔掉又礙眼!! 依家有個網上登記咁就應該會方便好多!!!

p.s: 但係有時又有d擔心, 呢排成日報導話醫管局成日都唔見左d病人個人資料!! 唔知如果係網上登記又會唔會俾人偷左黎用呢!!

大家可以到呢個web-stie登記: http://www.organdonation.gov.hk/

Thursday, December 18, 2008

瘋狂玩樂六, 日, 一 (1)

上星期連玩3日, 由星期六玩到星期一, 日日新鮮日日開心!! 首先同Study Group同仁一齊去BBQ是也!

今日係星期六, 正常黎講就應該大把人去燒野食啦, 所以就特登搵個冇咩人去既地方燒野食啦, 我地今次就去左新娘潭(大尾篤再入)個度BBQ啦!! 雖然話就話應該冇人去呢個地方燒姐, 不過但求安心一d, 都係兵分兩路, 一邊人去霸爐, 一邊人去買野食!! 去霸爐既工作就留返俾住大埔既人去做啦, 而買野食就唔駛講係我強項啦!! 我約齊其他朋友仔係大埔火車站集合, 就出發去買野食!!

原先我地去買野食個時, 有"青衣小林尊"之稱既Mandy, 一黎就話要每款丸類都要十幾粒, 雖然我地有成9個人BBQ, 不過根據過往BBQ既經驗, 呢d眼闊肚窄既情況, 係買野食既時候都係司空見慣, 成日以為會唔夠食, 最後就落得邊個捱義氣就拎d野食返屋企既下場!! 所以就立即阻止mandy既瘋狂行為!! 雖然係咁, 不過mandy成日都口唸唸咁:『我地有9個人燒喎...........我地有9個人燒喎.........我地有9個人燒喎』, 好似死唔斷氣咁!! 成日以為個個都係生蟲咁, 一定會食好多野先得!!


唔好睇少呢度好似咁少野食, 最終都係食 o 唔 o 晒!!


買晒野食就立即搭的士入去啦, 原來由大埔打的入去新娘潭都要成七十幾蚊, 都幾遠路程下!! 入到去, 四周圍望一望, 又真係冇人黎燒個喎, 可能係星期六既關係, 呢度係冇巴士入黎(閒日&星期六冇, 星期日就有巴士到), 所以就好少人入黎BBQ!!



兩條友, 無聊玩踢毽

由日頭燒到天黑!!

兩少無猜係等的士其間又再踢毽


由下午4點起爐開始燒, 燒到差不多5點半左右, 個天都開始黑, 原先諗住好醒, 知道呢度冇咩照明燈, 得返d行燈, 於是就動用我look"黑粗長"電筒啦, 點知賴野, 買個d電芯唔岩size, 買錯左, 得物冇所用!! 好彩我仲拎多支細電筒頂住先, 唔係黑麻麻, 都唔知d野食係熟定係生, 又或者已經燶晒!! 食到差不多8點, 大家都已經有d倦意, 既然食飽飽就散水啦!! 不過, 話雖如此, 我地最後都忍唔住去左大埔好出名既"彩虹"度食埋個糖水, 大家先算係走人!!

Monday, December 08, 2008


早兩日係信箱收到一封渣打馬拉松拎禮物包既通知書, 諗左一陣, 明明自己都冇報名架, 唔通渣打知我熱愛運動, 珍惜生命, 人又健康, 可以為其他人帶黎健康正面訊息, 特登邀請我去跑, 之後就收到anna電話, 原來係佢私底下靜靜雞幫我報左名跑馬拉松, 當然佢自己都有報名啦, 我地可以一齊跑馬拉松, 好sweet呀, whahahahha!!

記得上次玩渣打馬拉松個時已經係成兩年前既事, 個時屎忽痕同d同事一齊報名玩下, 個時有位同事話, 玩十公里又係咁多錢報名費, 玩全馬又係咁多錢報名費, 好似報全馬抵d喎!! 理論上, 佢咁講都有佢既道理既, 不過問題係, 其實當時既佢只係第一次玩馬拉松, 我地當然係全力咁阻止佢啦, 陣間佢跑完死鬼左咁點算呀!!

講返今次十公里先, 睇返佢個offical web-site話, 今年既十公里既馬拉松只係跑東區走廊, 我記得我早二, 三年參加個時仲有得有得由尖咀起跑, 經西隧再跑上天橋再經天馬艦最後到灣仔運動場!! 死羅, 家陣要晨早流流過對面海係維園起跑, 仲要跑東區走廊, 嘩, 到時應該會大風到嘔!! 不過都好既, 家陣有anna報左名, 咁就要積極d咁練下跑步(我諗都起碼都要一星期一次先得!!), 唔係到時跑跑下頂唔順, 死鬼左點算呀!! o.k, 跑十公里點會咁易死呀麻, 我都係順口講下姐, 冇咩野既!!

Thursday, December 04, 2008

施比受更為有福


上星期日為全球義工日, 當日應anna邀請一齊去做義工, 當日既工作就係探訪一d老人家, 兼送一些禮物品包俾佢地, 盡一番心意!! 當日集合時間為下午1點鐘, 當日所見, 除左自己個隊義工隊之外, 仲有其他好多既義工團隊出席! 開頭仲諗住集合一陣就應該會出發去探d公公, 婆婆!! 點知個大會居然要安排一個叫誓師大會, 叫晒成班義工坐係禮堂聽個d主席, 贊助商講埋d廢話, 攪左一大輪, 差不多成3點半先出得發!!
呢個就係禮物包~~
而大會又建議義工們最好就係4點半就"收工", 我地個team人就被派發去探4戶老人家!! 嘩, 得個1個鐘探4戶人, 咪傾得個15分鐘!! 由於我地探訪個d老人家, 多數都可能係獨居老人, 難得有人去探佢, 佢地當然希望有人同佢傾多陣啦!! 所以我諗下次大會再攪呢d義工活動都係留返多d時間俾義工去做野, 好過留係度聽埋d無謂演講, 因為難得咁多義工都抽時間出黎活動, 理應去做義務工作, 唔係浪費d時間係呢d地方上!! 講真個句, 如果係用d時間黎聽呢個主席講野, 聽個位局長發言, 倒不如俾多d時間d義工出去探多d老人家, 或者可以派多幾個禮物包俾人!!
今次義工活動請左3位歌星做義工大使 - 葉文輝、裕美及范萱蔚
講返探訪活動, 我地一team3人, 其中一位係比較資深既義工, 由佢帶領探訪, 其實係探訪之前, 都有個小型既講座, 講下探訪時既說話技巧, 例如, 盡量唔好提到親人, 又或者成自己去應承探訪者一d要求!! 就係我地探第一位老人家中, 同佢傾傾下計, 佢都不其然講到自己既屋企人, 講自己好寂寞, 差d想喊出黎, 好彩, 個位資深義工, 眉精眼企, 立即轉個話題避免講起d傷心事!!

Wednesday, December 03, 2008

泰國 x 名句


呢排報章頭條講既都離唔開泰國政變, 香港政府唔行動, 做錯誤既決定等等既話題!! 當中早兩日睇到報紙有講到一句其實都幾岩任何人用!!

唔記得係邊位議員講"有困難, 唔係去解釋, 而係需要去解決同埋克服!!"

呢句真係至理名言, 出黎社會做事, 老細係唔會理你件事有幾難, 可能只會俾個initial briefing你, 你就要自己死掂佢, 只要攪得掂, 其他野都唔會理你!!

再講一講泰國個單野, 香港政府就真係幫唔落, 一直讀書都有教"置身處地", 試問如果你有屋企人或者自己當時係泰國, 同時睇到其他國家既政府都係度幫佢地既國民返屋企, 而自己既國家政府卻坐視不理, 個種既無助同無奈真係冇法形容!! 作為一個普通既市民當自己身處險境時(仲要係國外), 第一時間當然係想自己既國家出手幫助, 點知冇人幫, 唉!!! 希望未返到黎既香港人自己小心d啦!!

Friday, November 28, 2008

海角七号


由於之前join左MCL做club member, 係生日月就送左一張戲飛俾我, 有免費戲飛故然好啦, 不過, 唔通戲院覺得佢d member個個都咁寂寞, 只會一個人去睇戲, 既然係送就咪鬼咁孤寒送一張啦, 係就送多張, 兩個人一齊去睇戲先得架麻!!

由於張贈卷去到今個星期五, 所以琴日就走左去睇戲, 呢排都冇咩大戲或者新戲上, 有既都只係個套007, 由於對007興趣不大, 而咁岩見到係台灣大收既"海角七号"又岩岩係上星期上畫! 所以係冇其他選擇又要睇既情況之下就睇左呢套戲!!

如果大家帶住呢套係台灣大收, 一定好好睇既concept入場睇呢套戲既話, 大家可能會有少少失望, 你話呢套戲好好睇, 要睇到要讚不絕口咩, 我感覺上又唔係!! 其實呢套係只係屬於小品類電影, 而且係非常之台(灣), 入面有七成既對白都係講台語, 地道感十足, 不過即使全部係台語都唔打緊, 橫掂都係睇字幕姐!! 電影入面每個人物都有自己唔同既獨特個性, 由馬拉拉桑, 茂伯到有自我一套既小女生大大都有各自既性格面!! 成套戲一開頭, 其實都有少少慢熱, 但去到大家要組織樂團後練習時造出不少笑話, 尤其是戲中的茂伯, 為左要上台表演, 即使最後冇得彈Bass, 都硬要上台的情節尤其好笑!!!

至於電影宣傳舖天蓋地式地形容電影係"漫天感動", 其實就有點兒誇大左電影既感情線情節, 正如Anna睇完之後都話睇唔明套戲, 唔明既就係其實個男主角都冇做過d特別野, 點解個女主角又會無啦啦會鍾意左佢既, 而且都唔知成套戲有咩可以咁感動!! 而當中穿梭中日兩地既感情, 加上日文旁白, 某程度上係成套電影都冇咩太特別(只係本人覺得!!), 係都可以話係可有可冇!! 反而要講既就係係最後成隊本土樂隊上台表演既時候, 個種氣氛就真係十分之好!!

p.s: 戲中茂伯自稱自己係國寶, 上網睇過官方網頁, 原來所言非虛, 佢平時都會出去表演個喎!!

Wednesday, November 26, 2008

對話

上星期同小貞貞佢地係小狗屋企打邊爐兼食大閘蟹, 本人用小貞貞個電話send左個sms俾佢男友, 叫佢覆電話俾小貞貞, 點知等左成個鐘之後, 小貞貞個男友仔先覆電話黎!!

我(係旁邊細細咁講):『嘩, 成個鐘先黎覆我電話, 如果我俾人強姦, 諗住搵你救命仲得了既!!』
William(Jackie男友)(立即代回答):『冇, 諗住俾d時間你冷靜下先之麻!!』

呢句絕呀!! 我都諗唔到呀!!!

Tuesday, November 25, 2008

超飽

星期日, 上左小狗屋企, 目的有3個, 第一就係慶祝小貞貞生日, 第二就係食大閘蟹, 第三就係探下好冇見一排既小狗BB!!

正所謂各有各忙, 原先約人2點半集合諗住一班人去品下茶, 點知奶奶當日打電話黎話岩岩開完會覺得病病地, 費事感染到小狗B, 所以就缺席, 而主角小貞貞就發揮"有異性冇人性"既功能, 美其名話去買自己個份生日禮物, 實際係同佢位男友仔拍拖!! 最後得返我, Jackie同Lingling, 3條友就索性去茶餐廳食tea就算啦!! 今晚食飯主菜係大閘蟹, 但原先本身有幾位仁兄(包括奶奶)都唔食得蟹, 所以奶奶就提議包餃子!! 問題就係呢度發生啦, 負責買餃子皮既lingling一朝早就係屋企附近買定d餃子皮, 但係突然間收到奶奶缺席消息就大為驚訝, 因為座座各位, 除左奶奶之外, 冇人識整個餃子料!!

已經清潔左既大閘蟹~~
整熟左既大閘蟹~~

既然係咁大家就索性取消唔包餃子, 轉食打邊爐!! 岩晒, 因為, 平時奶奶連打邊爐呢個活動都唔太recommedment,依家佢唔係度, 我地可以名正言順打邊爐啦, yeah!!!

食完蟹~~

再打邊爐~~~訓飽就....


食~~

既然決定左打邊爐, 食完tea, 當然要去街市買打邊爐材料啦, 唔知係唔係岩巳轉冷, 周圍d人都好似我地咁買打邊爐d野食!! 由於怕眼寬肚窄, 加上本身已經有大閘蟹同埋小貞貞個生日蛋糕打底, 所以買打邊爐野食時都唔敢買咁多, 例如去到人地買魚蛋個d舖頭個時, 我地都係每款幾粒幾粒咁買, 哈, 當然咁買, 我地最後岩岩好食得晒d野食, so good!! 講下小狗BB, 嘩, 家陣佢又好似大左幾倍咁呀, 可能佢阿爸阿媽愛護有加既關係啦, 因為我見到BB佢岩岩先訓醒覺, 工人就餵佢食粥仔, 食完粥冇耐就轉頭再食奶, 仲係講緊7安奶喎, 唔怪得之BB咁鬼大隻啦!!


Tuesday, November 18, 2008

大公司大旅行

話說, 本人公司上星期五舉辦一個名為"Fun Day"既活動, 何謂Fun Day, 其實年年活動都唔同既, 今年就係全公司上下(3百幾人, 當然有d人係冇去啦)去一個叫綠田園既地方活動一番!! 呢個function簡直似秋季大旅行咁呀, 成班人柴娃娃去玩, 大公司就有d大公司特別之處!!

活動之一:自製麵包~~
是日Lunch Box: 吉野牛肉飯~

大家冇睇錯呀, 我地去Fun Day個日係星期五黎架, 閒日唔駛返工之餘, 仲可以到郊外玩下, 呢d就係正宗既Happy Friday!! 講番當日行程先, 首先, 我地當日部分同事就係九龍塘火車站等, 有旅遊巴送我地到目的地, 話晒綠田園係粉嶺個頭, 如果冇車接送, 要大家自己坐車去, d人真係啋你都有味!! 係 九龍塘上車之後, 坐左大概一個鐘左右既車程就到左目的地!!

活動之一: 農場參觀!!
玩完, 收工!!

一踏入綠田園既範圍就見到四周圍都係d綠悠悠既草呀, 葉呀, 真係好似回歸大自然咁!! 我地當日當然唔止係參觀綠田園咁簡單啦, 係綠田園入面仲會安排一d活動俾我地一齊玩下, 例如: 整下麵包呀, 整再造紙呀, 農地實習呀, 由朝玩到大約3點左右, 之後就再坐返旅遊巴出去, 成日既行程就完晒!!
出返市區都只係大約4點左右, 由於時間尚早(因為平時大家既放工時間為七點至八點, 所以覺得4點放工, 真係好早), 所以就決定成team人一齊去唱k, 成班人唱k好開心, 最重要係第一次join佢地成班人一齊去玩, 真係幾好, 難得大家係office hour之外既時間一齊去玩, so cool!!!

路.........一起走

Sunday, November 16, 2008

2009


今日老媽不知何處拎左個年歷返黎, 同我講一講, 下年新年提早左好多, 一月尾已經係新年啦!! 再望一望個年歷, 嘩, 死羅, 下年既2, 3, 6, 8, 9 & 11月, 係呢幾個月份入面, 整整成個月入面係一日紅字都冇!! 可能上年同前年用左d紅字假期quota(因為我記得上兩年都有好多紅色連假), 今年就要受返冇假期既痛苦, 下年11月就係大日子, 話時話, 時間好似過得特別快, 有時真係幾矛盾, 有時又想時間過得快D(因為荷包到糧尾), 但係又唔想太快(因為要考牌, 好多野都未prepare好)!! 煩惱, 煩惱!!!

Thursday, November 13, 2008

新地方

自己個位就係咁啦!!
成間公司都係冇partition, 用一望無際黎形容, fit晒!!!
自己個位背面就係對住呢個景啦, 都算唔錯!!

岩岩又去左新地方 - 私人公司是也, 邊間就唔開名啦, 依家公司位置係金鐘, 金鐘即係甲級寫字樓集中地, 再加上新地方為一間國際大公司, 所以依家返工都要著得整整齊齊, 要著恤衫西褲打呔加埋西裝褸, 之前返工都係是是但但, 求求其其唔駛咁整齊, 家陣要著成返工咁都唔係咁慣, 不過家陣著左幾日, 感覺上好似著校服咁, 著慣左都幾咁啦, 冇咩特別!!

呢幾日基本上同事們都忙自己野多, 都唔係分到太多野俾我做, 有時, 就唯有自己睇下自己d notes, 呢度有樣好既就係有電腦, 有電腦既最好就係上下網啦, 當然就唔可以日又上夜又上啦, 不過係悶個時, 可以上下網都係一個幾好既消磨時間既好辦法!!

除左係大公司有自己既電腦同埋可以上網之外, 呢間公司可能有太多老外同事, 所以係pantry既雪櫃入面有好多罐各口味既汽水 - 可樂, 雪碧, 新其士橙汁, 西柚汁, 各式各樣都有, 完全係唔駛錢架!! 隨便拎黎飲都冇問題!!

Tuesday, November 11, 2008

兄弟

唔係講笑, 終於有機會做人兄弟啦! 上星期六, 牛牛同堅結婚, 結束佢地13年既愛情長跑, 13年都真
係唔講得笑!! 由於牛牛佢地一早叫我幫佢地做結婚統籌(好明顯牛牛都係想煩少一樣野姐), 既然牛牛叫到, 又咁睇得起我, 再加上十幾年朋友又點會托佢手肘呀, 由一開始既draft schedule到最後終極schedule, 前前後後都改左8次先完成得到, 好彩到最後都攪得掂!!

係星期六之前個3日, 咁岩撞正幫人考牌, 晚晚都成2,3點先訓真係冇左半條人命, 好彩星期五(即牛牛結婚前一晚), 1點半(零晨)就有得放工, 如果唔係, 我第二日肯定成日遊魂!!

食個靚早餐先去做野!~~
成班兄弟幫手佈置花車!!
養到佢咁大, 臨結婚前都仲要幫手打埋呔!!!

由於牛牛既要求所有兄弟一朝早8點半係男家屋企, 等人齊先出發, 所以一朝早七點鐘, 訓得o個4個鐘又要起身, 呢一下真係比死更難受! 好彩星期六個時岩岩開始起北風, 所以成日著住套西裝都唔會覺得好熱!! 9點鐘所有兄弟到齊, 所有人先浩浩蕩蕩去附近既茶餐廳食個早餐先, 食飽個肚先夠力幫新郎哥搶到新娘返黎架麻!! 食飽就主花車先到, 唔駛講就當然係要佈置下架花車啦, 其次既當然係唔少得由攝影師同新郎哥影下相, 又拍下佢同d兄弟合照呀!!!
成班兄弟係女家樓下既合照!!

臨上樓玩遊戲前, 睇新郎哥幾緊張!!

影完相之後, 就係時候出發到女家, 其實今次schedule既都算係幾鬆動下, 因為牛牛話出門既好時辰係下午既1點鐘, 所以即使11點上到去女家既時候, 都仲有大把時間同班姐妹玩遊戲兼新人敬茶!! 女家重點節目當然係班姐妹同兄弟玩遊戲啦, 不過講開又講, 班姐妹對我地都尚算不俗啦, 玩既遊戲都唔係好變態, 只係一般普通既game!! 所以我地話咁快就過關, 順利幫新郎哥搶到新娘子啦!!

真係餓到飽, 由朝早既早餐到差不多成2點幾先有得食LUNCH!!
姐妹們幫手準備夜晚既工作~~

由於時間要係1點鐘好時辰先出門, 所以接完新娘之後仲有好多時間留係女家度影下相!! 等到1點鐘出門, 我地就直接上酒店房啦, 由於牛牛係酒店擺酒, 酒店送左一晚房俾佢地, 而順理成章, 費時新人走黎走去, 男家敬茶環節都係留係酒店都攪埋!! 新人敬茶, 我地呢班兄弟姐妹可以暫時休息一下, 到酒樓食下野又再醫下肚!! 食得野黎都已經差不多3點左右, 食完成班兄弟姐妹冇所事事, 於是就走返上酒店房度休息下, 順便為夜晚既婚廷作準備!!

4:30p.m交到個場~~

酒店準時4:30p.m交場, 達達就負責同d backdrop工作人員聯, 阿文就負責酒水個方面!! 而其他兄弟姐妹都有各自工作係身, 真係辛苦晒羅!! 而我呢個大打雜都係走黎走去啦, 可以話係冇野做, 但係又好似好多野做, 係今次既婚宴上, 我明白到朋友既重要性, 如果冇個班兄弟姐妹幫手, 真係未必攪得成一個咁大型由朝到晚既大型活動!!

大家都玩得好high, 不過我就攰到爆, 坐左係度睇佢地唱K就算!!

最後, 當然係順利完成個婚宴啦, 之後, 堅&牛牛就請一班兄弟姐妹就一齊落去左卡拉OK作慶功之用!! 當中除左班兄弟姐妹之外, 仲有部份係D中學同學仔, 雖然已經係2點幾3點, 不過成班人都玩得好開心, 而且仲點埋D快歌, 成班人又跳又叫, 開心到爆!!

最後, 祝堅&牛, 再一次永結同心, 白頭到老!!!

Sunday, November 02, 2008

No Music No Dream

呢個係漫畫, 再對比返電影做型真係扮到十足十!!

今日去左睇"爆粗BAND友", 之前係d漫畫店度都睇過呢本漫畫既其中一, 二期, 以佢既畫風就真係.....不堪入目, 不過, 個時已經聽過呢套漫畫係日本已經係好好買, 銷量極高, 所以即使佢係畫得唔好睇都睇左二, 三期!! 開頭都冇諗過松山研一扮得傳神, 之前見佢係"死神筆記"扮L個時都已經覺得好勁, 點知黎到呢一套爆粗BAND友扮得仲似!! 今日同Anna睇呢套戲個時勁笑, 平時佢睇d笑片都冇笑得咁勁, 今日佢真係可以用"笑爆咀"黎形容, 可想而知, 呢套戲真係幾好睇!!