Monday, December 08, 2008


早兩日係信箱收到一封渣打馬拉松拎禮物包既通知書, 諗左一陣, 明明自己都冇報名架, 唔通渣打知我熱愛運動, 珍惜生命, 人又健康, 可以為其他人帶黎健康正面訊息, 特登邀請我去跑, 之後就收到anna電話, 原來係佢私底下靜靜雞幫我報左名跑馬拉松, 當然佢自己都有報名啦, 我地可以一齊跑馬拉松, 好sweet呀, whahahahha!!

記得上次玩渣打馬拉松個時已經係成兩年前既事, 個時屎忽痕同d同事一齊報名玩下, 個時有位同事話, 玩十公里又係咁多錢報名費, 玩全馬又係咁多錢報名費, 好似報全馬抵d喎!! 理論上, 佢咁講都有佢既道理既, 不過問題係, 其實當時既佢只係第一次玩馬拉松, 我地當然係全力咁阻止佢啦, 陣間佢跑完死鬼左咁點算呀!!

講返今次十公里先, 睇返佢個offical web-site話, 今年既十公里既馬拉松只係跑東區走廊, 我記得我早二, 三年參加個時仲有得有得由尖咀起跑, 經西隧再跑上天橋再經天馬艦最後到灣仔運動場!! 死羅, 家陣要晨早流流過對面海係維園起跑, 仲要跑東區走廊, 嘩, 到時應該會大風到嘔!! 不過都好既, 家陣有anna報左名, 咁就要積極d咁練下跑步(我諗都起碼都要一星期一次先得!!), 唔係到時跑跑下頂唔順, 死鬼左點算呀!! o.k, 跑十公里點會咁易死呀麻, 我都係順口講下姐, 冇咩野既!!

4 comments:

Anonymous said...

咁鬼sweet, sweet死都抵啦~

Gary said...

牛牛: 駛乜講!! wahahahaha~~

係喎, 我地今個星期日去濕地公園, 諗好個行程未呀???

Anonymous said...

10K應該唔使死既~~~不過你就難講D,努力啦!!

Gary said...

年無報馬拉松的人: 你都腎既, 我平身個底子好, 邊會咁易有事呀!!