Sunday, December 21, 2008

瘋狂玩樂六, 日, 一 (2)

到星期日啦, 原先就諗住同牛牛佢地一齊去濕地公園郊遊一番, 不過大家都知禽流感出現, 家陣濕地公園會close一段時間, 攪到我地又要再諗去邊樹郊遊, 既然係咁, 就決定行山做下運動啦, 上次同Anna行過昂平360既纜車徑尚未成功, 大好機會, 今次再接再厲再行多一次!!

係美心快餐度食個靚早餐!!

晨早流流我就出發去九龍灣地鐵站同大家集合, 明明約左9點鐘, 個隻牛牛仲遲到, 9點鐘打俾佢啦, 佢就話行緊過黎, 好明顯我聽一聽佢個backgorund靜到無倫就知佢講大話, 於是就啦督爆佢話:『識你十幾年就知你講大話, 未出門口就快d黎啦!!』, 佢都知自己遲到, 即刻話:『著緊鞋, 出門口架啦!!』於是, 我就同Anna搵個地方食住早餐等佢同堅堅!!

係起點個度, 陳生同陳太好緊張係度睇緊個地圖!!
堅兄行到成條腰都彎晒, 好很誇張!!

係中途向下望, 真係好鬼斜!!

大家食完早餐就快快手搭地鐵出發!! 原先諗住先搭昂平纜車上去大佛再行返落山, 不過, 堅兄佢有畏高症, 為怕佢行落山個陣一時腳軟碌落山, 我邊樹賠個老公俾人呀, 所以最後決定都係辛苦d先行上去, 再搭返纜車落黎!! 行行重行行, 由於行上去既斜度比較大, 所以大家一開始個時都有d辛苦, 當然啦, 成班後生仔女好日都唔做運動, 一黎就行得咁激, 唔死得已經算好彩!!!

係第一個check point 休息~~
最受歡迎既香腸!!
所謂既好斜既地方就係呢個樓梯!!!

辛辛苦苦行到第一個"check point", 就當然要休息一下先啦, 牛牛今朝雖然係遲到, 不過佢一早準備左d食物俾大家有腸仔同埋牛油粟米!! 唔好睇少呢兩樣野, 腸仔同粟米真係有拎去煎過同埋炒過架!! 最攪笑既係, 牛牛問爆谷既原材料係咪粟米, 因為佢話今朝起鍋抄粟米個時, 懷疑個鍋太熱一放粟米落去個時, 聽到d粟米爆炸聲, 佢諗應該係個鍋太熱會整爆d粟米變成爆谷!!

幾經辛苦, 終於黎到第2 check point~~
有3隻流浪狗仔~~

食飽飽就再出發啦, 今次可以行上次我同Anna冇行既新路段啦!! 其實我地行到第一個check point只係成個路段既三分之一, 雖然之後既路冇咁斜同埋咁難行, 不過, 行落好似行極都未行得完咁!! 行左一段時間, 終於到左第二個check point, 原來係呢度, 可以好近距離咁見到d纜車, 大家坐係度又再食野, 我地一路食, 坐纜車d人又一直咁望住我地, 講起黎都有少少唔好意思!! 係呢度, 我地見到有3隻好得意既狗仔係度行黎行去, 聽d工作人員話, 個d係流浪狗黎架,

終於行到黎終點~~

係市集度可離遠望到大佛~~

係第二個check point休息完之後, 又再出發啦, 再行多接近一個鐘頭時間左右就行到終點 - 終於到左昂平市集, 講真, 我本人就真係第一次黎昂平市集, 之前都聽人講呢度冇咩野好行, 上到黎之後就發覺所言非虛, 雖然人流都唔少, 不過講到要睇要玩既野真係唔多!! 辛苦上到黎, 基本上都已經用晒d energy, 再加上我同Anna之前都上過大佛所以就冇再上去大佛度行, 不過牛牛同堅兄就第一次到昂平呢度, 所以就用埋最後一丁點既energy都踩埋上去!! 我同Anna唔駛講就當然係坐係下面食住豆腐花等佢地啦!!

到差不多4點半個時就走人啦, 嘩, 點知排隊搭纜車落山既人多到你唔信, 最後, 我地排左差不多成粒鐘先可以搭到纜車返落去!!

No comments: