Sunday, December 28, 2008

聖誕前狂歡

其實環境同其他日本料理個d都係咁上下!!

牛乳牛肉鍋~~~

全晚最好食最有睇頭就係呢個什錦併盤, 兩個人黎食呢個併盤應該岩岩好, 不過呢個併盤都要成$300~~

有幾多野食~~~hehe~~

今年係第2年同study group同仁一齊慶祝聖誕, 記得上年慶祝聖誕節係王家沙食完飯再到戲院睇投名狀, 估唔到話咁快就一年!!! 今年有青衣小林尊之稱既Mandy提議到銅鑼灣食shabubu, 因為大部份既人都係港島區工作, 所以全部人都舉腳贊成!! 聖誕節除左食之外就係交換禮物啦!! 由於book左7點鐘, 所以就同Mandy & Steven先上去坐定定先!! 睇一睇個環境都相當不俗, 不過有一點提一提大家既, 就係入到餐廳入面手提電話會收唔到訊號, 所以如果要約人既話就要記住呢一點, 唔係d人打俾你, 你會一直都收唔到架!!


講返呢間餐廳先, 原來佢本身係百人一朱集團旗下一間餐廳, 所以平極都有限, 如果一大班人去食就應該會好dd, 兩個人去食一來食得唔多, 兩來比較唔化算!! 我地今次主要叫左兩個鍋, 一係牛乳鍋, 另一個芝士牛乳鍋, 另外再加一個什錦併盤(內有魚生, 天婦羅, 卷物&壽司<---我覺得最好食就係呢個拼盤)(d天婦羅新鮮炸出黎, 熱辣辣的, so good)!! 可能平時都係食開個d一個價任食唔嬲既火鍋, 對住呢d得個一碟得個幾塊既薄切既牛肉, 加多碟菜蔬&日本麵, 某程度上好似食極都唔夠喉, 我地呢d粗人都係一世食個d任食打邊爐岩d, 呢d高級料理都係見識過就算!!



唔好以為份份都包得咁靚就俾佢表面呃到, 入面好多都係唔等駛既野, wahhahahah~~~

沿用上年交換禮物方式, 包剪揼~~~


當然今晚除左食之外, 另一個重點當然就係交換禮物啦!! 幸好今次拎到既禮物都算不俗, 感謝, 感謝!! 我地玩得實在太噪, 俾侍應叫我地細聲d, 真係冇辦法, 玩得高興就不其然大聲叫左出黎, 不過最緊要係大家玩得開心!! 大家食飽飽, 根據前人既理論, 人有兩個胃, 食正餐一個, 食甜品一個, 我地食飽左個正餐, 於是就要去餵飽埋個甜品胃啦!! 最後一班人最好就係去Haagen Dazs食雪糕啦, 又可以食多幾個球, 多d人又可以share平d!! Good!!




地址; 銅鑼灣百德新街恆隆中心3樓T02店
電話: 2881 6191
菜式: 日本菜火鍋

No comments: