Thursday, December 04, 2008

施比受更為有福


上星期日為全球義工日, 當日應anna邀請一齊去做義工, 當日既工作就係探訪一d老人家, 兼送一些禮物品包俾佢地, 盡一番心意!! 當日集合時間為下午1點鐘, 當日所見, 除左自己個隊義工隊之外, 仲有其他好多既義工團隊出席! 開頭仲諗住集合一陣就應該會出發去探d公公, 婆婆!! 點知個大會居然要安排一個叫誓師大會, 叫晒成班義工坐係禮堂聽個d主席, 贊助商講埋d廢話, 攪左一大輪, 差不多成3點半先出得發!!
呢個就係禮物包~~
而大會又建議義工們最好就係4點半就"收工", 我地個team人就被派發去探4戶老人家!! 嘩, 得個1個鐘探4戶人, 咪傾得個15分鐘!! 由於我地探訪個d老人家, 多數都可能係獨居老人, 難得有人去探佢, 佢地當然希望有人同佢傾多陣啦!! 所以我諗下次大會再攪呢d義工活動都係留返多d時間俾義工去做野, 好過留係度聽埋d無謂演講, 因為難得咁多義工都抽時間出黎活動, 理應去做義務工作, 唔係浪費d時間係呢d地方上!! 講真個句, 如果係用d時間黎聽呢個主席講野, 聽個位局長發言, 倒不如俾多d時間d義工出去探多d老人家, 或者可以派多幾個禮物包俾人!!
今次義工活動請左3位歌星做義工大使 - 葉文輝、裕美及范萱蔚
講返探訪活動, 我地一team3人, 其中一位係比較資深既義工, 由佢帶領探訪, 其實係探訪之前, 都有個小型既講座, 講下探訪時既說話技巧, 例如, 盡量唔好提到親人, 又或者成自己去應承探訪者一d要求!! 就係我地探第一位老人家中, 同佢傾傾下計, 佢都不其然講到自己既屋企人, 講自己好寂寞, 差d想喊出黎, 好彩, 個位資深義工, 眉精眼企, 立即轉個話題避免講起d傷心事!!

No comments: