Wednesday, December 31, 2008

譚李聯婚


上上周六, 識左十幾年既好朋友兼中學同學Jaemi結婚, 雖然同Jamei諗熟, 不過由於佢同佢老公已經有好多好朋友幫手做兄弟姐妹, 所以今次就唔駛幫手做兄弟/姐妹啦!! 不過幸運既牛牛同Jessica就難逃一劫要做伴娘同姐妹!! 聽佢地講係之前個一晚, 佢地班姐妹要上新娘子屋企食餐飯兼要睇埋新娘子上頭先走人, 攪得黎都差不多成12點幾先走得人, 到左第二朝佢地又要晨早流流6點左右就到新娘子屋企集合!!! 嘩, 夾夾埋埋都係訓得個幾粒鐘, 真係辛苦晒啦!!


我地呢d唔駛做兄弟既, 就當然可以訓到黃朝八晏啦, 由於Jamei同佢老公都係誠心既教徒(唔記得係天主教定基督教??), 所以係下午就有一個教堂註冊儀式, 身為好友當然要出席見證咁重要既一刻啦!! 2點鐘去到個時, 主人家已經佈置好整個教堂十分之靚, 今次都係第一次參加教堂婚禮感覺比較特別, 開始之前Jessica同我講成個流程要成粒鐘有多, 平時睇電視個d以為只係一對新人進場, 之後牧師問人有冇人反對, 冇人反對既, 一對新人就可以錫錫, 禮成, 再之後成班人到門口影大合照就係咁簡單!! 現實版, 原來又唔係個喎, 第一, 牧師係唔會問有冇人反對, 二, 原來整個流程都較想像中長(其實應該正常都係咁, 只不過我第一次參加呢d教堂儀式姐!! 見識少姐!!) 當然, 係教堂行禮氣氛比較warm, 感覺上似返主日學個d感覺, 因為又有人唱詩又有人講道!!


為怕買錯, 所以都係影左新郎哥朵花for referance use!!

完成左教堂儀式, 我同堅兄兩條友冇所事事, 就俾伴娘Jessica欽點左去旺角花墟拎花, 因為夜晚新郎哥要俾驚喜新娘子, 會事先每一圍派一枝玫瑰, 之後就當新娘子路經每一圍枱個時, o個枱人就送上一枝玫瑰予作祝福, 當然, 最後由新神哥送上最後一枝花作結尾!! Jessica已經一早係花墟定左批玫瑰花, 我地只係奉命拎野, 不過, Jessica話新郎哥送個支花要特別d要另外再買, 要"黃色馬碲蘭", 我地呢d對花冇咩研究既人, 鬼知咩係馬碲蘭咩樣, 於是Jessica立即話聖安娜西餅個枝咪係羅, ok, 立即明晒!!!


兄弟姐妹忙於佈置會場中!!

會場正正對住維港, 景色一流!!


時間尚早, 其他人未到, 兩條友仔唯有係度燃雀度日!!

去完旺角拎花, 就返去晚宴地方, 因為係d驚喜, 所以拎花上去個時都係要鬼鬼祟祟咁, 免得俾新娘子發現!!! 送貨完畢, 再一次冇所事事, 時間尚早, 牛牛又怕要等到今晚9點先有得食, 於是就同我地一齊落去Burger King食返個late tea先!! 食飽飽, 就上返去會場先啦, 不過時間都仲係好早(應該都係6:30pm左右), 而我同堅兄又廢事四圍行街, 而其他朋友仔又未到, 於是兩條友仔就只好係麻雀枱度"燃雀", 但係估唔到, 同場有人同我地一樣悶到發慌, 於是就"瞭"我地一齊打返場衛生麻雀消磨下d時間!! 好彩, 託Jamei福, 俾小弟可以拎返食Barger King d錢, 實在好運非常!!!

婚宴結束散席後, 見到新郎哥好感動咁攬實班兄弟係度喊, 場面感動萬分, 於是我就問堅兄:『點解之前我地幫你個時, 唔見你喊既!!』, 哈, 牛牛就立即話:『 我地係好理性架!!! 何況你都冇攬住佢!!』

最後, 在此再一次祝賀一對新人, 幸福快樂, 白頭到老!! 仲有, 新年就到, 快d包利是啦!! 我地上黎拜年想要瑞士糖定係蛋卷呀, whahahahah~~~

4 comments:

Jessica said...

點解冇我,牛或者jaemi的相家??
真的難忘的婚禮.
阿譚同伴朗原來係好感性..哭得多過新娘哩..

Gary said...

Jessica: 你地個d話晒都係私人相, 未咨詢過你地本人都係唔好post出黎好d既, 不過, 我會send返俾你地!!! 我會upoload去一d web-site, 你地自己lownload返, or開msn send返俾你地又得!!!

你同牛牛當然係難忘啦, 話晒你地兩個由朝踩到晚, 辛苦啊!!

所以我咪話陳生唔掂羅, 你睇阿譚喊到.....!! 陳生真連"V老篤"都慳返, 兩滴馬尿都冇, 屎波...哈!!!

Jessica said...

我記得對腳一直係到震~3吋鞋,真係唔係講笑~

Gary said...

Jessica: 鬼叫你生得唔高, 又要貪靚, 著對咁鬼高既高跟鞋, 唔腳震先出奇!!!