Wednesday, July 11, 2007

慶祝回歸, 投奔祖國之旅 #1

早在上個月既10號個時, 上左小狗屋企玩Wii, 同Jackie佢地傾開計, 發現近來活動除左打Wii之外, 都好耐冇出去活動過, 所以就一早約定岩岩既星期六&日北上(深圳only)!! 美其名係"慶祝回歸, 投奔祖國之旅", 回歸喎, 查實我地邊樹會咁有神心呀, 實則只不過係返深圳揼下骨, 行下書城就係咁大把之麻, wahahhah!!! 今次既統籌領隊由Jackie主持, 因為佢基本上每個星期起碼會stay係大陸3 day, 所以照理佢對上面有咩玩有咩食, 佢應該係最熟識!! 十分有責任心既佢, 一早就搵齊各方面既資料再加以分析!! 由佢帶團, 完全放心冇問題~~

其實原先諗住可以成班人可以齊齊整整上深圳玩, 點知小狗 & milk都分別有私人理由, 缺席是次活動, 呢個係唯是此活動中有點兒美中不足之處!!!

首先, 我地係3:30p.m先係九龍塘火車站集合, 由於是此活動除左我地6個之外, 仲有Jackie佢屋企人, 我地差不多一行12人有老有嫩浩浩蕩蕩齊齊出發北上"尋歡"去!!! wahahahah~~

第一站就首先係食!! 凡事唔食飽邊樹有氣力玩, 所以我地一上去就係食, 今次Jackie介紹左我地去一間日本鐵板燒料理食放題, 呢間叫"大漁鐵板燒日本料理", 唔好以為呢間野係深圳就係cheap野, 其實原來佢係國內都算係有點名氣, 佢係來自上海, 全國有成20間分店!!! 講真, 好鬼抵食, $150任叫任食3粒鐘($150已經係實數, 冇加一), 包括鐵板燒(包括 - 羊架, 牛排, 海鮮~~~), 刺身, 壽司, 天婦羅.............因為我地成12人所以就可以包房, 聽Jackie講6個人都已經可以包房, 不過唔好以為咁老定實有位, Jackie好細心咁, 一早plan好晒行程就拿拿臨打電話去book枱, 唔係講笑, 夜晚又真係幾多人!! 我地人多去食野有個好處, 可以坐係鐵板bar枱, 望住個師傅係你面前表演so great!! 最好笑, Jackie問師傅可唔可以表演d火黎睇下, 點知個師傅話餐廳唔俾放明火, 聽完之後, 大家都O左咀!!! 大家如果有機會去食既話, 有幾樣打要注意:

1.) 記住打電話訂位!!
2.) 記住要坐bar枱, 唔係冇晒食鐵板燒個意義, 點知佢會唔會係廚房煎完拎出黎就算呀(應該都唔會既, 我講下姐)
3.) 唔好飲個d所謂既鮮果汁, d味好怪, 最穩陣都係飲汽水可樂, 包冇死!!
4.) 好似星期六 & 日有分時段: 5:00p.m-8:00p.m/8:00p.m-11:00p.m, 我建議食頭輪, 因為頭輪食完之後, 個鐵板都已經炒到燶晒!! 第2 round食個d都係食炭屎多...


坐bar枱就可以望住師傅表演~~

主理我地今次既晚餐係一位女師傅!!

大家睇下, 個鐵板幾燶, 我地食第1 round就唔會有咁既情況出現, 塊鐵板會靚靚仔仔, 好乾淨~~

賣相不俗的鐵板生蠔, 師傅加左d煙肉條同埋芝士係上面, 好好食~~望住d芝士溶係面, 正!!

推介之一, 羊架, 又係好入味~~師傅燒完之後, 佢仲會加返d蔥花做點綴~~lovely ^^

食飽飽我地就出發去我地今次主打節目"揼骨"是也, Jackie本想介紹我地去"皇室假期", 不過佢話佢上次去過要成3舊水先可以落樓, 精打細算既Lingling一聽到之後, 就立即話: "嘩, 我同阿康, 兩個人喎, 夾埋咪要7百蚊!!" 所以, 我地就轉戰去另一個比較平既地方玩 - 瑪雅城!!


呢度係瑪雅城既入口~~裝修比一般既按摩場靚好多!!

其實, "皇室假期", "瑪雅城"呢d地方, 應該算係一站式服務高級按摩場, 有得揼骨,過夜, 仲有其他娛樂設置, 瑪雅城算係中等價錢, 唔算貴!! 我地一踏入門口, 就有好多位著制服既小姐峰擁而上, 我feel自己係佢地既獵物咁, 感覺似係個魚缸度放d魚糧落去之後, 一定會引到成班魚圍埋黎食野咁!! 佢地圍埋黎都係想推介下d套票, 呢個時候當然係由我地偉大既領隊Jackie出馬, 由佢了解完之後, 就正式開始活動, 我比較大鄉里之前未去過呢d地方, 唔知有咩玩&做, 所以由頭到尾都係跟大隊, 咁就實冇死!!

呢間瑪雅城成6層樓高, 入面有按摩池, 泳池, 餐廳, 桑拿房, k 房, 麻雀房(聽聞實際得個3間), 其中一層全部都係按摩用既房黎!! 一入去就沖個靚涼先, 之後, 就去焗個桑拿, 乾蒸完就濕蒸, 之後又再乾蒸, wahahahah, 爽呀!! 再換返套監獄衫 (入到去, 個個都要著返佢入面提供既衫), 等齊人就係休息區坐下, 所謂休息區就係有好多張大班椅(每張椅都有獨立電視機), 俾人坐係度做腳底按摩!! 我地就首先黎個腳底按先啦!!! 當我地做完腳底按摩之後, Lingling就走埋黎同我地講, 下次都係唔好黎呢度按摩, 佢話呢度d按摩女郎, 做按摩個時都貼得好埋身, 佢其實想講唔想阿康(佢男友)可以接觸到其他女性, 哈!!! 好好笑!!

之後, 我地就上去揼骨, 今次Jackie佢一心諗住上黎做香薰推油, 所以就自已拎定支私家香薰油上黎, 而我地成班男人就話一齊去做式按摩, 雖然我去過泰國旅行, 不過泰式按摩我又真係未試過! 唔係講笑, 按摩師傅真係同我黎個"Lock"頸動作, 真係下下都鏗鏘悅聲, 我成身起碼有7, 8個地方, 俾佢"Lock"過既地方, 真係好似散晒咁!! 玩完按摩, 都已經2點左右, 大家就各自去返男女分開既睡眠區, 其實睡眠區只不過係好多個一隔隔既地方俾人訓覺, 有少少似太空倉. 頂!!個晚有條友仔, 成晚扯鼻寒, 好鬼大聲, 攪到我成晚都訓得唔係幾好!!


偉大既領隊幫我地爭取權益~~

到左10:00a.m我地既起身時間(個休息區訓個時, 可以叫工作人員morning call), 已經見到Lingling同阿康係度篤緊波, 佢地話, 琴晚都係訓 緊唔好, 所以就一早起身玩下!!我地食埋早餐, 再自由活動多一陣就換衫走人, 埋單個時, 如果買佢地d套票既話, 就有d discount, 其實計埋每位都係$200都唔駛, 基本上都o.k!!

另外, 呢度有個好特別既野就係係場內所有既生果同飲品都係任叫任飲~~


(續)

6 comments:

Jessica said...

wah..好 O 喎..咁我地幾時去呀....??????????????????????

Anonymous said...

嘩~ 終於等到你篇野啦~
點係呀~ 係咁提到我, 等我都唔好意思tim. cc
今次帶埋d屋企人去, 都有d唔好意思加, 怕冷落左你地呀嗎~ 不過咁多年老友, 你地都唔mind加啦~ 係唔係~
下次再去過呀~ 我要試嘉年華會呀~
jessica, 去試下新野, 話比我知得唔得喔~ 3q3q ^^

Gary said...

jessica: 係就係幾好玩既, 不過, 返深圳玩呢d野, 我諗都係得你同我只會上去玩, 佢地應該冇咩人對返深圳玩感興趣, 算罷啦!!!

就算係, 我諗頂多都係得堅 & 牛一齊去...

Gary said...

小豬豬: 你係邊個, 我識o個個小豬豬係唔識怕羞, 應該係話唔知羞!!! 又點會唔好意思呢!! 不過, 講真個句, 今次都係你帶路, 我地先識得去邊樹食&玩, 難得今次係你最有heart既一次呀麻!! 平時有咩function, 你都好似懶洋洋咁, 我都好少見你攪活動攪到好次今次咁緊張, 又話要打電話book枱, 又上網search揼骨價錢!! 實屬罕見~~~

呢d投入感十足咪好羅, 今次成功帶隊返深圳玩得咁開心, 係唔係好有滿足感呢...

其實Lingling先前都search左好多資料, 又提議過不少間場活動, 辛苦晒..

Anonymous said...

小豬豬你千其唔好中gary計,你唔可以見佢近黎"忙左d",就比佢退隱我地嘅康樂部籌委會主席一職架~因為佢食我整嘅受勲蛋糕,就自動當上榮譽主席架啦!!
但我都要一讚小豬豬你,平時甘忙成日又要係大陸,都將呢次活動攪得有聲有色
不過下次嘅户外活動,我真係想個個都黎齊, o甘樣仲開心

Gary said...

Linging: 哈! 我想問妳幾時整過, 你所謂既"受勲蛋糕"呀!!

仲有呀, 人地受勲都起碼有舊野掛係心口度呀, 有得做下紀念, 你個舊蛋糕, 如無意外, 都應該俾我一早痾返出黎, 順手都應該已經沖左出大海!! wahahaha~~

其實, 唔好講話什麼"康樂部籌委會主席", 只要大家出黎玩, 我做co-ordination又有幾閒, 都係撥個輪之麻...最緊要係大家玩得開心!!