Monday, July 16, 2007

有隻小蜜蜂呀, 飛到花叢中

琴日約左jessica, 牛 & 堅去睇戲!! 講開又講, 我又好似冇見Jessica好耐, 就係冇見咁耐, 佢真係一見面就整獲甘既俾我!

話說, 琴日我我地係約左睇7:00p.m個Harry Potter, 一早講左我地會先食tea, 後睇戲, 再食飯!! Jessica琴日一早就出左尖沙咀, 之後佢就打俾我話佢已經係新加坡餐廳坐低左叫我地去join佢, 其實我聽完佢講"新加坡餐廳都心知不妙, 事關係早兩年係呢間餐廳食過dinner, 當時已經見到四圍都有好多蒼蠅 飛黎飛去, 自此, 我都對呢間野冇乜好感!! 其實, 我都同佢講左呢間野好dirty, 不過見佢坐低左就算啦!! 我去到之後, 就叫左碗牛肉啦沙食, 本來食個時都冇事, 不過, 去到差不多食晒個時, 唉!! 不幸既時發生左, 俾我係碗野度了到隻"野", 係咩, 我就唔清楚, 總之係隻小昆蟲個類啦!! 我就立即叫個待應過黎, 我叫佢望下係d咩黎, 雖然佢都有講sorry, 不過最火佢都係同我講, 幫我換過碗新既, 頂!! 我都差不多食晒啦, 況且見完頭先個隻野, 我邊樹敢放佢地餐廳d野食入口呀!! 幸好我身體健康, 冇樹冇幹, 如果俾著第2個, 我諗佢已經頂唔蒲走左入toliet嘔都唔定!!

所以係度同大家講, 記住, 千萬唔好去尖沙咀, 亞士厘道o個間既新加坡餐廳!! 呢間野好鬼好鬼"那渣", 不過, 如果你係想試下膽量, 同埋有返好似我咁上下強壯, 去試下都冇妨既!!!

5 comments:

Jessica said...

gary, 你的確身體健壯呀..
叫你寫張memo關於我地個91慶祝活動,係邊樹呀??快寫啦

Anonymous said...

哈哈....本來我都想打電話俾你, 問下你有冇事, 不過都知你身體好, 有小強都冇有怕....嘻嘻~

Jessica said...

因為佢係吳家強, 同類呀!

Gary said...

jessica: 你自己病就好啦, 唔抵得我咁健康, 就特登整d咁既野俾我...心地唔好, 會爛面, 痾爛屎, No Good呀!!

你唔好以為我真你成日都咁得閒先得架...俾d時間我啦...好快就會post張memo出黎..

Gary said...

牛牛: 我諗我應該可以參加日本仔個D變態食野遊戲, 即係個d生吞老鼠, 勁食蒼蠅剌身個d呢~~~

不過, 咁喎, 你都係叫牛媽媽唔好再成日整d香腸俾堅食啦...今日睇報紙話香腸都會致癌!!