Friday, July 13, 2007

慶祝回歸, 投奔祖國之旅 #2

話說, 小貞貞第二日下午因為要返教會練歌, 所以第二朝要提早離隊, 而Jacike既男友William兄又因臨時收到電話, 話第二日要陪個外國黎既客上大佛玩, 又係要早走, 所以我地原先既6人行, 就變得返4個, 1:00p.m正式展開我地第二日回歸祖國之旅, 首先, 由瑪雅城專車(其實只不過係爛鬼VAN仔一架)送我地到書城(舊o個個), 之後, 我地就自已再轉搭地鐵去新開既書城, 呢間新既書城位於深圳地鐵既少年宮站, 要係地鐵入面轉線先去到, 其實Lingling之前去過呢間24小時書城一次, 不過佢既comment話呢間野"大而冇當", 雖則如此, 我地呢d屎忽痕,新屎坑, 未去過當然係要襯下熱鬧行下啦!!

書城正門~~

書城外觀

一行到入去個感覺唔夠光猛, 灰灰暗暗咁, 令人提唔起勁睇書(又或者, 我本身琴晚訓得唔好都唔定), 而且仲有個main point就係佢冷氣唔多夠!! 自由活動開始, 我地幾個對一對表, 2個鐘頭之後再係門口集合, 唔係講笑呢度真係好多人睇書, 都不特止, 好多人仲肆無忌憚坐係地下睇書阻住其他人行路, 我諗下年08奧運之前, 中國政府要改良下d同胞們既習慣, 如果俾其他外國人見到, 其實真係唔多好睇~~ 講返呢個書城先, 佢就一味得個大字, 分類比較鬆散, 而且佢只係得一層(連埋Basement, 應該算係兩層先岩), 所以有時行行下都唔知自已行左去邊, 雖然話就話24小時營業, 其實到左夜晚只係其中一個part係開放, 其他地方依然會close!! 計我話都係去返科學館站既書城比較好d, 一來佢有幾層, 行完一層再去第2層, 而且每一層分類比較清晰!! 而且個環境感覺上係舒服d!!


成個書城就係得呢層, 同埋個Basement兩層~~, 真係幾大下!!

呢邊係買CD, DVD影音產品~

我地自由活動既時候, 我就拍住Jackie行孖必, 而Lingling同阿康, 則各有各行, 有策略地搵書, 原來佢地真係一心上黎書城買書, 我聽到Lingling講左句:"我地帶左個購物袋黎, 方便陣間裝書走架!!", 我同Jackie一路行就一路四圍望, 雖然我地大部份時間都係keep住咁行, 好少可駐足咁睇書, 不過即使咁係咁e就咁行法, 2個鐘既時間話咁快就過!! 我同Jackie各自有一, 兩本書既斬獲!! 而數口精明既Lingling&阿康都有不俗既戰利品!! 不過Lingling始終都係搵唔到佢想買好耐既"150cm"繪本!!

滿足完精神食糧, 當然要滿足埋實際食糧啦 - 醫肚是也!! 因為唔想太夜先返到落去香港, 所以我地5:00p.m左右就去到"小肥羊"打邊爐, 雖然時尚早, 唔好以為冇乜人, 其實眼見已經有好多人打緊邊爐, 記住係打緊, 唔係開始打!! 即係話我地都唔算係早個批, 不過, 因為我地食過完早餐之後就冇食其他野, 所以都可以講係已經相當肚餓, 夜晚打邊爐, Jackie既屋企人再一次Join埋一齊食, 咁都好, 人多d可以叫多幾款野食, 如果唔係, 得我地4條友, 叫幾樣野都已經飽晒!! 好明顯係深圳食過小肥羊既香港人, 真係唔係太鍾意係香港食小肥羊, 因係上面食真係抵好多, 我地最後埋單都位位$60左右, 如果係香港食小肥羊既話, 分分鐘要位位$200!! 記住喎, 我地仲要係叫左好多野, 有d係食唔晒個隻~~係香港就會調返轉唔係食唔晒, 係食唔飽....

廢寢忘餐式打機~~ 睇佢個頭, 真係頂住包紙巾

講開Jackie個姪仔, 佢細細個(好似升小二)已經學人打NDS, 仲要係廢寢忘餐個隻, 我見到佢打機個時真係好得意, 成條頸屈到90度咁, 仲要係將枱度, 用包紙巾托住個額頭黎打機!! 如無意外, 我諗佢應該會好快要戴眼鏡~

食飽飽都差唔多9:00p.m, 起程返歸, 完成2日1夜回歸祖國之旅! 再一次感謝Jackie領隊, 希望下次我地再第二間按摩城揼骨可以齊人同埋玩得開心d!!

No comments: