Monday, July 09, 2007

一團火

新版奧運五星"福娃"~~~

話說琴日同Jackie佢地去左深圳玩, 係深圳搭地鐵個時, Jackie望到有張奧運福娃張Poster, 突然間問左句, 個5隻野係用左咩動物做代表, 基本上除左紅色個隻之外, 其餘個買隻我都講得到係咩動物, 不過我望左紅色個隻野好耐都唔知係咩動物扮出黎, Jackie就索性叫我上網搵下再話佢知, sorry, 算我無知, 一時醒唔係紅色個隻野原來係代表奧運聖火, 成日一心以為個5隻野都係由動物扮成的, 失禮晒!!

原裝福娃~~

根據官方網頁係咁描述: "福娃是五個可愛的親密小夥伴, 他們的造型融入魚、大熊貓、藏羚羊、燕子以及奧林匹克聖火的形象。  每個娃娃都有一個瑯瑯上口的名字:“貝貝”、“晶晶”、“歡歡”、“迎迎”和“妮妮”,當把五個娃娃的名字連在一起,你會讀出北京對世界的盛情邀請“北京歡迎您”。 "

3 comments:

Anonymous said...

我有野補充呀!你漏左匯報全城熱爆嘅環保購物袋品牌呀!
係Anya Hindmarch

Anonymous said...

我尋日都上網check左福娃既野啦~~ 不過都多謝你check比我啦~ 五哥.

好學既我又多左一個問題. 唔知大家知唔知呢?
早排係大陸成本見到個香港廣告, 係一個盲既女仔係度講野. 詳細講咩就唔記得了, 總之係d勉勵人既廣告啦.
拒其中講左一句
“總之我聽到成龍把聲, 就知道係夜晚” 點解呢? 成龍同夜晚有咩關係呢?
我同我同事都好想知答案, 拒仲po左上yahoo知識問人tim. 五哥你咁”淵博”, 知唔知點解呀?

Gary said...

小豬豬:我記得有呢個廣告, 呢個好似係政府廣告黎, 佢係講一個盲既女仔, 係度自述, 話佢自己自小就係盲, 聽係佢一聽到電視機d聲就可以分到日同夜, 至於成龍呢, 就唔係同佢把聲有關, 好似話個女仔識耍醉拳(好似)實際唔係好記得!!

個廣告最後有個slogan好似係:"你的生命如此, 你的人生必如此", 類似叫人珍惜生命個d啦....大致上係咁..

呢個廣告係香港賣左好耐啦...