Friday, July 27, 2007

無妄之災

成手都係@@!! total 好似俾人吸左4個印~~

原來近睇又幾似d生豬運落黎, 俾人吸左印之後個樣~~~

今朝有事返舊center個邊做野, 見到舊同事, 當然少不免吹下水, 點知即刻"賴野"!! 俾人突襲成功~~~攪到成手都係!! 唉!!! 這就是我的同事們!! 曾有不少朋友同我講, 我個樣天生係"嬲屌"格, 永遠都會令人有一種好想打我既衝動, 有時d人硬係唔該都冇聲, 真係二話不說就係兜野星埋黎!! o.k!! 好彩我好肉地, 唔怕姐!!

大家都睇到我隻手, 發生左咩事啦!! 唉!! 呢個都唔係問題, 岩岩朝早做完正經事之後, 咁岩就撞到大老細, 大老細話不如Lunch一齊食飯飲茶去(當然唔止我一個啦, 仲有其他同事), 一行5人, 於是全程飲茶當中, 我隻手都係放左係枱下面, 上至幫人倒茶, 下至自己食野, 完全唔敢放上黎枱面! 萬一俾大老細見到, 我都唔知點解釋俾佢聽好!!!


6 comments:

Anonymous said...

寸SIR見到會話你好盡責囉

Gary said...

阿榮: Holy shit!! Man!!

肥仔, 你地個邊都好事多忙, 串sir話係你地個邊都不知幾悶, 主要原因都係你個中女既存在!! 你為著全世界人既著想, 攪攪佢啦!!

Anonymous said...

死肥仔

寸sir都驚無啦啦比個女人搞,比著以前過黎atg,佢自己又為食,又請食燒肉,又魚彈,依家同秘書兩個喱埋房食,無你班友份

Gary said...

阿榮: 雖則你話串sir佢自己為食先請你地食, 不過, 佢都起碼有益你地, 請埋你地食呀!!

如果唔係個中女係度攪攪震, 你地咪又係係度大魚大肉~~

Anonymous said...

好搞笑禾~ 做左白皮豬~做咩唔俾我睇下丫~
等我整多幾個印丫麻~

Gary said...

naomi: 嘩!! 都已經成手都係仲要印!! 仲有, 少可見你上黎留言, 客氣, 客氣!!!