Friday, July 06, 2007

循環再用

早陣子, 無記明珠台力播史力加1, 2集, 由於係第二日係星期一關係, 老媽一早就叫大不良上床訓覺, 大不良係10萬個唔願意之下, 爬左上床, 又係我呢個舅父仔出馬, 其實事情好易解決, 我只要用部DVD錄影機錄起套卡通片, 留返第2日放學返黎咪可以慢慢睇羅, 就係咁, 事情圓滿解決!!!

早兩日, 準時放工6:15p.m左右返到, 望一望電視, 估唔到大不良又拎返之前錄起既史力加再睇一次!! 老媽話, 呢幾日, 日日放學返屋企都會播下岩岩錄起個隻史力加既DVD出黎睇下, 佢話又幾好喎, 連埋d廣告, 慢慢睇, 咁就過左2個鐘!! 哈..咁又幾好喎, 每次如果無記or明珠播下呢d卡通片, 咁就可以慳返d錢, 唔駛去DVD舖頭買碟!! 睇完又睇, 再翻睇~~~

講開史力加, 戲院依家上緊第三集, 基本上冇咩意欲去睇第3集, 因為之前睇第2集個時, 已經悶到有少少抽筋, 其實佢只不過係<<搞乜鬼奪命雜作>>既卡通版!! 係呢套卡通片入面我比較鍾意"驢友"呢個角色, 我諗主要原因係因為由張衛健配音既關係, 令到呢個角色更加突出, 鮮明~~

下星期已經約左人去睇"Harry Porter - 5", so great, Jessica快d去買飛呀~~~~

7 comments:

Erica said...

我已經買左Harry Potter 5既飛喇!!!
佢係Harry Potter,唔係Harry PORTER,唔通你睇果套係日本黎既!?!

Gary said...

macy: e, 俾妳發現左我打錯野添...wahahhaha...妳去邊樹睇呀, 我係黎緊星期日去海運睇喎!!! 唔知會唔會撞到你呢??? 不過你咁鬼細粒, 應該都未必望到妳...whahahahha again...

Jessica said...

我咪買左囉...7:00 呀....點我做野..
係深圳玩完咩呀???

還有9月1日約定你呀..jaemi話9月之旅多數唔得,但91ok...so星期日傾下啦.

Gary said...

jessica: 車, 咁係你話有vip平d呀麻...仲有, 你咁近海運, 順個便姐, thx你買飛, 最多個日請你食爆谷!!!

o下, 9月1日去到, 反而9月大旅行唔得, 就下佢d時間羅...我地都未試過同佢去旅行, 我地最緊要係齊齊整整呀麻...星期日再傾...

Anonymous said...

五哥, 而家係唔係覺得部DVD機好有用呢~ 等你呢個舅父仔有得發揮下啦~
哈哈~ 快D UPDATE 個 BLOG 啦~ 我好期待呀~

Gary said...

小豬豬: 我今日下午要出去做野, 晏d呢, 我就要去做gym, 要今晚先可以打到我地o個個"慶祝香港回歸, 投奔祖國之旅"既遊記, 不過我會盡快update上黎, 請多加留意,,,仲有, 你要o個個福娃...我已經update左上黎啦...

Anonymous said...

見到啦~ 錫曬你喔~~~