Saturday, July 14, 2007

這個是我, 這個都是我

牛牛話牛媽媽掛住我, 叫我上去食飯, 相請不如偶遇, 於是約左琴晚上牛牛屋企食飯!! 除左我之外, 達達都一齊上左去食飯, 達達岩岩去左成個月既歐遊, 聽講佢係行程既尾段染上手足口病, 即係手手腳腳有d一撻撻既野, 仲要好痕個隻, 幸好依家好得七七八八, 不過唔知點解, 琴晚俾佢摸完之後, 自已成日凝住好似都有少少痕添!! 食飽飯我地當然又係打Wii, 今次我地玩Mario Party(其實都出左一段時間)!! 呢個Game真係岩晒成班人玩, 好好玩, 其實佢係似大富翁形式玩法, 當中又包含一d mini game!! 如果有Wii既朋友都不妨整隻Mario Party玩下!!

類似大富翁形式咁進行!!!

每一個turn之後, 就會有mini game出現, 有時係4個人分別對賽, 有時就會3揪1, 好得意!!



依家越黎越多朋友屋企有Wii, 每部Wii入面都可以砌自己個樣出黎, 有個大頭人就可以方便玩Wii Sport個類型既Game!! 我係不同既Wii入面有不同既樣, 唯一每次一樣既都係整到對眼細到無倫!! 唔係一條線就係得一點, 永遠唔會見到有眼珠既出現!!

呢個係牛牛屋企部Wii既我!!! (麻煩牛牛幫我照住呢個樣再執過, 上次整完之後, 又真係唔係幾似, 都係舊呢個似樣d, thx)

呢個係Jackie屋企部Wii既我~~ 唔明點解我係會有雀斑(Jackie好似話呢d係暗瘡印喎)

呢個係小狗屋企部Wii既我 - Player 4 個位就係我啦!!

No comments: