Friday, July 20, 2007

屌xxx!!!

基本上識我既朋友都知我對朋友既包容性都算係幾大, 即使係精神有問題的人, 我亦樂意同佢交朋友, 不過有幾類人, 我就會比較敬而遠之!! 唔係連朋友都做唔到既, 只不過, 只係做hi & bye朋友羅, 未必可以深入d!!

1.) 有種人總喜愛扭扭拎拎的, 凡事都故作神秘!! 問佢野時, 佢就ee哦哦, 傾計交談要有來就有往, 問完你d野, 佢就唔會講返自己d野, 如果咁樣既話就冇左個種等價交換既樂趣! 這一類人, 於我黎講, 大家都只可能傾一d流於表面既課題!! such as: 前排做過咩, 早排睇過d咩戲, 就係咁羅~~

2.) 女人型(那型) - 唔知點解, 由我中學年代開始, 一對住d女人型, 就會有個衝動想一拳打落去, 男人老狗扮到嬌滴滴, 呢個純粹係個人問題, 重申我係鍾意女人架!!

3.) 有d人, 如果問佢意見既時候佢會話冇咩所謂, 隨便得啦, 你話事, 跟大圍啦! 不過, 當一切塵埃落定之後, 又會謙三謙四, 又話呢樣又話個樣, 多多意見, 呢d人就應該"斬立決", 明明一早問左想有咩意見, 既然冇所謂又何苦一切都決定左之後, 要俾"說話"人地聽呢, 要做聯絡個位的已經不好受, 既然係你自己不提出, 就應該要接受當中既決定!! 啦, 教大家一個term, 呢d人擺明"嬲屌"!!

4.) 自怨自艾的人, 成日話人地呢樣個樣, 自己又唔識得自我檢討, Fine, 你有料你有權係度話人, 但係又唔係喎, 成日話自已懷才不遇, 呢個世界邊樹有咁多懷才不遇呀!! 你估你自己係李嘉誠咩, 真係痴膠花, 可以發達, 如果你真係咁諗, 你就真係"痴膠花"!!! 當然唔係叫你應命, 不過, 最好就去自我增值下, 呢個世界冇人係欠左你, 自己都要努力先得架!!

5.) 小氣既人(尤其是男的), 此類人每每俾人話兩句, 開兩句玩笑兩句玩笑之後, 就會嬲晒成村人, 我呢d口沒遮欄既人, 見此類人尤如"剋星", 每次講說話時都要諗過度過, 睇下有冇踩過佢條底線, 每次講說話時都會好慢好慢咁遂粒字由喉嚨吐出黎!! 十分辛苦!!

p.s: 暫時係咁多, 諗到再寫!!

11 comments:

Anonymous said...

你快d幫我尋求一下呢個"屌xxx!!"之謎, 真係慘, 一個咁弱質纖纖既女仔, 要俾人儲心積類咁用粗口問候!!!!
仲有, 你快d爆你d野俾我聽, 我絕對唔係你以上所講0個幾頪人!!放心, 朋友

Anonymous said...

肥仔,我呢五種有無份?

其實我想問下呢,會唔會有一種人,集呢五種特性於一身既呢? 你會唔會只係講緊一個個體

kenix,你吾好介懷,有d人hi大左真係會亂up野,你饒過佢啦,我人格擔保佢唔會處心積累既...

PS: 我留係弊部門太耐,人格已經分裂成多種

Gary said...

kenix: 妳既答案, 話左妳知啦!!! 仲有, 我d野, hehe, 有緣既話, 我一定會話妳知既, 我記得, 我記得, 我地係心交黎架麻!!!

Gary said...

阿榮: 肥仔, 首先你要攪清楚最根本既問題先, 你根本就唔屬於人類既類別, 所以呢, 你就已經唔存在屬唔屬於以上個五種人, wahahaha!! 其實, 只要見我同你講得咁多野都知我當你係fd啦!!! 你估我真係貪得意, 冇野做先同你吹水咩(雖然事實係咁!!)

其實, 我都係岩岩諗起先講下呢5種人姐, 我都唔係針對邊個!!

Anonymous said...

我身邊都有個第4類人,我都好唔鐘意呀,但係佢又無咩得罪我,有時仲幫下我咁,不過幫我之餘,吹開幾句水,佢又係度發癩,所以......雖然唔係好鐘意佢,但都同佢做左就黎3年朋友喇,你睇下我容忍力幾大!?!

Anonymous said...

其實呢,不如我講清楚d啦,好過你地咁估亂錯,感覺上其實比較難受,所以我都唔讚成見習關員講d唔講d,搞清楚佢好d

其實只不過係有人食飯飲野既時間,食到hihi地,佢話如果有人突然有人對佢講野唔客氣,佢就即場示範左一句反擊說話,佢話:屌那星!!

所以並非你地估屌xxx,所以嚴重程度未波及屋企人,我只係想搞清楚,因為無人想屋企人被問候,我覺得有必要澄清

Anonymous said...

阿榮, 多謝你解釋先,不過都無所謂, 我又唔會真係好在意,而且都冇乜機會再接觸嫁啦,放心,我唔會擺係心到。

gary,有冇緣呢d野,好多時都係人為既啫,咁我地幾時有緣啫,你知我幾咁關心你嫁啦!!我地有乜事都要攤出黎講!!!!!!!

Gary said...

~~你估我唔到~~: 哈, 有時都係架, 我身邊都有d咁既人, 佢又冇咩特別野, 只不過成日開口埋口講黎講去都係個三篤屁, 真係幾煩下!

Gary said...

阿榮: 講開見習關員, 佢成日收埋收埋, 講d唔講d, 故作神秘, 反而令成件事都好似大家越諗越故弄玄虛, 其實簡單交代一下, 反而令成件事更清楚!!

其實講"屌那星"都唔算係d咩特別事, 只不過. 相比起"放飛機事件"當中既意義黎得比較更鬼魅!! 哈!!

Gary said...

kenix: hehe!! 冇同你做一排心交姐, 你d八卦心態依舊存在!! 要講既時候, 我會話過你知啦, 唔駛急喎!! whahahaha!!!

Anonymous said...

kenix: 唔駛客氣,我份人其實係寧願張事情說清楚明白,減少誤會,有人就只會話我口sor,其實佢地唔知我都係經過過慮先至講,分清嚴重程度先至會小心講野,呢d屌xx既野,又唔係話好大件事,但因為摧測而可能變得嚴重,我諗我係要搞清楚,所以我講

gary: 至於關員,佢既性格係咁,可能係一種好勝心態,大家都知佢好勝,你唔知我知,有一種優越感係度,的確係故弄玄虛,但佢就係鐘意,同時佢唔知道咁樣拉開左佢同朋友既距離,呢樣野睇下佢自己會唔會改變啦,勉強唔黎,我覺得佢去完fire之後,個人成熟番少少,再睇下佢入完海關會點啦

最後都講一講呢個屌拿星,當晚因為佢有搵我,我勸導過佢,我都有將個實現話佢知,等佢自己去選擇自己既取態,佢係盟suck既人,唔肯面對現實,就由佢自己點諗,我係旁觀者,見佢鑽牛角尖就覺得佢幾辛苦,但佢喜歡咁,結果又挑番我既問題出黎,話我唔合群,我都費時再講,晒氣,所以由得佢自己思考佢既問題,咁樣係好既