Tuesday, July 03, 2007

呢排搭小巴, 發現依家d小巴司機好鍾意將自己架車個look棍波改裝為一look勁粗水晶波棍, 咩係水晶波棍, 大家試諗下, 時不時有d親友朋友, 買埋d行貨手信, 一舊透明既爛舊水晶入面裝住幾粒字樣呀, 水中生物呀個d呢, 就係個d水晶啦!!! 小巴司機就興整到我條前臂咁look左右啦!! 真係唔明點解d司機要整到好似我手臂咁大look既波棍有咩用, 真係好揸手d咩!!!

+++++++++++++++++++

早兩日, 屋企個冷氣機再一次滴水, 又再一次叫左個師傅上黎整, 師傅同頭左望右望, 唔知咩事, 於是佢就成部冷氣機托左出黎, 終於發現原來係個水盤穿左個洞, 所以即使條喉去得流暢, 都依然會係滴水, 師傅立即將個位封返佢, 今次師傅好好人, 冇收我地錢!! 大家係冷氣機上面有咩問題, 可以隨時同我講, 我介紹呢位師傅俾你!!!

+++++++++++++++++++


呢個就係 "牛蒡xx珍珠堡"~~~


成日聽人講Mos Burger有幾咁好食, 又排長龍排得幾咁誇張, 聽就聽得多, 但係就未去食過!! 終於岩岩個星期日, 行經旺角返屋企個陣, 諗住買個tea屋企同老媽一齊食, 於是就走左去朗豪坊度買左兩個包, 一個係"海鮮珍珠堡", 另一個就係"牛蒡xx珍珠堡", 頂!!! 原先係想要另一款rice burger"帶子天婦羅珍珠堡", 點知冇, 就唯有叫個 "牛蒡xx珍珠堡", 頂, 咁就high野, 開頭以為有個"牛"字以為有牛肉啦!!! 妖!! 返到屋企聽老媽講, "牛蒡"係人地煲湯既用料, 唔係肉黎架!! 頂, 我即係咪買左個菜包~~~, 唉!!! 味道一般啦!! 冇咩特別!! 講真!! 原來d人話Mos Burger係個漢堡排burger好食, 下次都係再試下先!!!

4 comments:

Anonymous said...

你條殘酷一叮做咩望人碌棍

Gary said...

阿榮: 人地碌野咁粗, 有咩可能睇唔到!! 你估係你咩, 沙虫都不如...whahaha

Anonymous said...

嘩~ 乜你咁冇知識加~ 牛蒡都唔識~ 仲話自己淵博~ 車~~~~~

死啦~ 唔知係因為後日同你地去dup骨而太興奮呀~ 定係我條仔唔係度,竟然訓唔著,夜媽媽係度睇你個blog....撞鬼law~~~~

Gary said...

小豬豬: 我都話, 我個blog好好睇架啦...你得閒就多d上黎, 最好就留下言, 我地都好耐冇成班人出去玩, 見太陽既活動都實在太少, 成日都留係屋企打Wii唔健康呀..