Friday, June 29, 2007

濕晒

唔好講對鞋, 對襪都濕晒!!!

琴日朝早返工, 突然間落起大雨, 好彩, 我一早就上左小巴唔係肯定淋濕晒!! 以為安全冇事, 可以大步檻過啦!! 點知間車由荔枝角到官塘個天仲不停咁落雨, 起勢咁落, 落狗屎咁, 仲唔係細雨個隻! 頂!! 一落車, 成地都係水氹, 點避都避唔到! 終於行到返office之後, 完全feel到自己對鞋入面濕晒, 點解咁講, 因為我對鞋濕到, 只要我行路個時就會聽到"滋滋"聲, 可想而知係幾咁濕呢!!

所以一返到去office之後, 立即除左對鞋, 如果唔係咁濕法, 仲塞對腳係入面, 夜晚返到屋企成隻腳都肯定會發臭!!! 咁又冇理由赤腳係office通街走架, 好彩, office仲有對鞋, 個對鞋係入職個時, 公司一人派一對安全鞋俾每個staff, 基本上公司係想我地出site個時用既, 不過我由始至終一次都未著過呢對安全鞋!!! 成日都覺得佢放係個位度阻住晒, 估唔到今日用得著佢, 如果今日冇佢既話, 肯定死硬!!!


No comments: