Friday, June 15, 2007

信封 & 底都吸左呢個印~~~

今朝係公司食緊早餐個時, 有位GR同事突然俾左封公司信, 信封上面仲要係吸左個"CONFIDENTIAL"印, 正路黎講, 我地收信既日子多數都係出糧之後過幾日既糧單之麻, 但係多數都係普通一個信封就算, 而且 糧單好似早幾日都已經收左!!! 心諗, 唔係呀, 我岩岩考完試, 工又未搵, 唔係冇啦啦炒我呀!!! 於是, 早餐都唔食住, 即刻打開個信封睇睇先, 車, 原來佢話我係呢度做左3年或以上, 所以家陣既annual leave由12日加到14日, 唉!! 係咁呀, 早講, 晨早流流俾d咁既野黎嚇我, 我唔嚇得架麻!!

++++++++++++++

睇完醫生係屋企發呆中~~~

今日放工返到屋企, 老媽話小不良病左, 家姐同佢去左睇醫生, 原來, 之前聽講既野真係冇錯架!! 原來幾日冇屎痾, 真係會病架!!!

++++++++++++++

頂!!! 老媽間房部冷氣機又滴水, 今晚又俾管理處d人上黎拍門!!! 上年都已經整過, 家陣又再滴過, 整極都係滴水, 撞鬼~~~

No comments: