Friday, June 22, 2007

粽.....糭.....腫

老媽天生人緣好!!人面廣!!! 四海之內皆姐妹, 四周圍d朋友呀, 街坊呀, 通常都係呢d大時大節都會送d應節食品俾老媽應節!!! 端午節應節食品唔駛講當然係粽啦!!! 家陣, 一打開雪櫃, 基本上除左見到粽之外就係粽!!! 多到佢呢, 唔駛講, 我呢d當然係首當其衝啦!!! 家陣, 每日既早餐就先黎一隻粽!! 由上星期開始, 我已經連續食左個幾星期既粽當早餐食.....

仲有呀, 有一次, 我夜左少少返屋企, 老媽見我返黎之後, 就問我肚唔肚餓, 駛唔駛蒸隻粽俾我做宵夜~~~天呀, 朝早都已經食粽, 宵夜都係要食粽, 殺左我啦!!!

又, 平日d粽既材料都係用"糯米"為主, 口感比較粘, 但係老媽話佢有個朋友, 俾左d粽佢, d材料係用我地平時食個d米(金象個d呢!!)黎包, 佢個位朋友話用米包粽, 好似人手健康d喎(有咩根據???)!!! 當我咬落去個時, 個感覺真係好鬼實在, 真係一粒粒米黎架!! 我都係第一次見人用米黎包粽, 又見識多一樣野!!!

No comments: