Friday, June 22, 2007

我係"殘酷一丁"

話說琴日下午去interview, 所以下午就請左半日假, 一放Lunch就立即跑去搭小巴返屋企, 諗住沖返個涼換套衫先去interview。 Lunch呢個鐘數, 基本上都好少人會搭小巴, 我上左車之後, 等左10分鐘左右, 成架小巴依然都係得我一條友, 基本上, 司機大佬點都要開車架啦, 如果唔係後面d車就會湧入黎, 冇位泊!!!

開車之後, 司機大佬就用無線電同其他人講:『好慘呀!! 冇啦!!! 得個"殘酷一丁"!!!』好明顯, 佢口中所謂既"殘酷一丁"就係我, 哈!! 不過估唔到佢會用d咁既暗語黎形容好少客人~~~

++++++++++++++++

琴日interview個份係Building Surveying Graduate(見習屋宇測量師), Job duty主要係俾人training兩年, 之後, 就等你去考牌(Building Surveyor)!!! 其實, 睇落就好似幾好, 有人幫你training之外, 仲有糧出俾你, 但係人工就趺返落去10K左右!! 講真, 如果真係Fresh Grad d同學仔, 岩岩出黎做野, 呢個人工又真係o.k既, 不過, 好似我呢d做混混噩噩做左幾年野既人, 一下子又趺返落去, 又真係幾難頂!!! 不過, 又有人講, 做人要睇長遠d!!! 正所謂, 公說公有理, 婆說婆有理!! 讀完書就係要煩呢d架啦!! 真頭痛~~~

2 comments:

Unknown said...

咁你打算點丫~

Gary said...

christy: 最好依家中六合彩頭獎!! 咁就咩都唔駛煩..so great!! 係既話, 妳同堅既酒席都包係我身上, no problem...wahhahaha