Saturday, June 23, 2007

贈券

嘉禾贈卷就見得多, 其他院線既都係第一次見~~~

上星期兩端午節正日, 我地呢d大家族係大時大節既時候都會出黎聚一聚, 今次, 我地就去左尖東既百樂酒店食Lunch Buffle, 野食一般啦!!! 一來呢間酒店又唔係咩大酒店, 但勝在夠平, 岩晒我地呢d Big Family!! 食完野, 都係同d親戚傾下近況, 發現, 原來表弟岩岩考完會考, 今年summer term走左去嘉禾戲院度做, 咁講, 我咪係佢師兄, 話晒, 之前我都係做過同一間公司既戲院, 不過, 我就係海運做, 表弟佢就做旺角既!!

做戲院有個好處就係可以免費任食爆谷, 汽水啦!! 仲有另一個好處就係可以免費睇戲, 另外公司每個月都會有幾張贈券俾各員工, 呢個都算係包係員工福利入面, 都幾好, 等如去麥當當返工, 你都可成日免費食薯條咁解!

舊時, 係戲院返工, 基本上都係放左工之後, 就會靜靜雞咁蛇返入去戲院睇戲(其實, 員工手則好似話唔俾咁做!!!), 不過, 唔通放左工換完衫之後, 走返出門口買飛入場睇戲咁白痴咩!! 所以, 每個月d贈券基本上都係益d朋友, 自己都用唔著!!! 唔知表弟, 遲d會唔會益張贈券俾我呢個表哥呢!!hehe!!

No comments: