Saturday, June 02, 2007

信心陽痿??

早前同個朋友出去買新衫, 其實佢既是我既同事, 亦都係我既同學!! 佢希望考完試之後, 為自己改變一下形象, 正所謂"先敬羅衣後敬人", 難得佢出到聲, 當然樂意奉陪啦!! 既可以shopping, 又唔駛洗自己錢!!! 完全可以滿足晒我地呢d窮等人家, 但係又有沒完沒了既購物慾, 可以幫到人之餘, 又可以滿足到自己私慾, 可樂而不為呀!!!

我地呢d口水佬, 一路行街睇衫, 當然就一路傾計啦!! 朋友說到自己對於認識女仔個方面係某程度上缺乏自信, 平時不太懂打扮, 甚至連內涵上有點兒空洞!!! 朋友說到這, 突然彈出俾大契還要強勁既金句:『唉!!! 我呢d又唔識打扮, 又冇內涵, 冇晒自信, 簡直係"信心陽痿"!!』, 『信心陽痿』呢個新term, 真係聽到未聽過, 但係如果用黎形容一個人冇自信又黎得貼切!! 聽到呢一點, 我就忍唔住笑左出黎, 其實, 真係有d唔好意思, 話晒朋友用心的跟我訴說麻!! 但係, 當我聽完之後, 以我呢d無限想像力既後生青少年, 立即就聯想到成個實際情況, 有舊野突然間"拿"埋一舊~~

其實每個人都有自己既優點與缺點, 可能有d優點係別人先會察覺得到, 自己卻不以為意, 不要常常將自己的缺點無限既放大, 要對自己有信心, 自自然然成個人都會精神起黎, 常言道, 美麗由心開始就係咁解!!!

No comments: