Tuesday, June 12, 2007

又一喜事!!!

這是牛牛的大板手信 - 人人有份, 仲要係唔同色 & 字, 係一set入面有5隻杯, 我地各人拎一隻~~有心, 有心, 多謝!!

見無聊, 影下近景同遠景~~~wahahahahha

星期六, 牛牛約左我地成班人食飯, 平日都係我同jessica約食飯, 今次係佢約, 當然係有大事宣佈啦, 佢下年11月就會同堅結婚啦!! 其實, 呢件事我一早就知, 我話晒同牛牛 & 堅咁friendd又點會唔知呀, 不過, 佢地話一日未confirm酒席個d, 都唔好咁早同其他人宣佈, 大家睇到麻----> "其他人", 好明顯我唔係歸納於其他人類別之中, 我係超凡d個隻, wahahahha!!! 當然啦, 依家佢就訂晒酒席, 所以就要正式同我地呢班老友宣佈!!!

話雖如此, 但係Camus兄都係因教會事忙, 而不能應約!!! 雖然如此, 我地幾個都全數出席!! 成晚我地都圍繞住牛牛既婚禮大傾特傾, 基本上唔似係佢地結婚, 似我地去玩咁, 講真, 佢地兩個我地都咁熟, 到時, 家陣講都咁開心, 到時真係玩落都仲更加開心!! 仲有仲有聽佢地講, 到時擺酒仲會請埋中學d老師, 起碼有一圍人喎!!! 嘩!! 咁就真係勁呀!!!

早前, 牛牛同堅去左大板旅行, 返左黎之後, 同我講, 話有手信俾我地, 但係一定要全部齊人先可以分手信, 唔係就唔公平!!! 我就成日問佢係咩黎, 佢又成口唔講, 今晚終於等齊人(算係!!), 終於可以分到手信, 原來係一set好靚既杯, 杯上面仲有不同既祝福單字, 其實我選要邊隻個時, 我唔係志在佢個字, 我係鍾意隻杯既顏色, 好搶眼!!! 多謝牛 & 堅, 好有心思既一份禮物!!!

我地食完飯之後, 意猶未盡去左Paris Cafe繼續傾, Jaemi就因為牙痛(生智慧齒!!)而因產生頭痛, 所以就早走!! 我地上到Paris度, 一 路睇電影台, 一路傾, 差不多傾到3:00a.m先捨得走!!! 今晚最難得, 中途傾開, 原來大家好耐都冇一齊去旅行, 所以我地暫定9月會成班一齊去個短線旅行(3日2夜), whahahha, 家陣講起都開心!!! 咁岩又可以順道慶祝埋我生日, 今次仲唔發達!!!

2 comments:

Jessica said...

牛牛成為陳太啦!!!
有點似禮賢會做囍事咁囉,同樣果句,要幫手講就得家啦!!
下次我帶我阿哥的相比你地睇下..

今年生日想點先???有咩想要呀!!!

Gary said...

jessica: 唔駛慌喎...阿牛又點會同我地客氣呀...你第一日識佢咩! 牛牛, 你睇下我係幾咁了解你呀....wahahaha~~~,