Thursday, June 21, 2007

屋企冷氣機滴水問題終於解決, 上星期六, 用左$150搵左個冷氣機師傅上屋企, 佢爬左出窗口, 用個電鑽係條冷凝水水喉開個新口, 等d水可以流暢咁去水!!! 攪掂晒!!! 有時, 錢真係要用, 呢d就係應駛得駛!!!

+++++++++++++++++++++++

小不良唔止係病咁簡單, 原來佢出疹, 聽老媽講個d叫"感冒疹"!!! 我咁大個人都係第一次聽到, 感冒都會出疹!!! 哎呀!! 家陣佢成身一撻撻~~ 好核突呀!!!

+++++++++++++++++++++++


隻公仔既大小, 岩岩好fit晒隻杯~~~

早兩日返到屋企, 就見到牛牛隻杯(手信)被人(估計, 唔係大不良就應該係小不良!!)放左隻公仔入去, 哈!!! 望落又幾得意, 隻公仔好似係度浸溫泉咁~~, 好爽, 幾嘆!!!

2 comments:

Anonymous said...

我都好鍾意玉桂狗

Gary said...

violetchau: 多謝你既留言, 嘗面, 嘗面!!!

哈, 其實隻玉桂狗係我個fd送既, 不過, 我見有人(我d外甥女)將佢塞左入隻杯入面, 好得意, 所以先影左張相!!!

希望以後你都多d上黎&多d留言啦....