Wednesday, June 27, 2007

前日, 同舊同事Simon, Eric佢地打籃球! 打完波之後, 少不免去食下飯傾下計!! Simon兄, 岩岩先轉完工, 新工未返夠1個星期, 就知海關收左佢, 黎緊7月佢就會入camp training, 恭喜晒!! 換言之, 我地又會少左個波友, 走下一個走下又一個, 我個team人除左我仲留係呢間公司之外, 基本上全部都走晒出去做!! 過埋6月, 都係時候, 的起心肝搵下工先!! (不過, 好似仲未休息夠!!!)

同Simon佢地傾開, 原來Kenix已經離開左我地有成2年咁耐!!(佢未死, 只不過係離開呢間公司去做海關!!), 嘩...時間, 真係過得好快, 唔開唔覺, 原來有成2年時間!!! 再講開, 原來身邊好多朋友都走左入去做海關, 聽聞, 遲d會開多幾個邊境口岸, 所以就一口氣請左好多人入去!!

由於Simon將會入camp training, 遲d我地係佢入camp之前黎個方榮記打邊爐聚會, 到時可以見到Kenix, 因為聽Simon講Kenix佢依家好似"學警出更"o個個徐子珊!! 唔知到時有冇人搵佢簽名呢!!

3 comments:

Anonymous said...

我要澄清下, 我離開你地只不過係一年啫, 雖然時間過得係好快...但又唔使將佢double左既!!!!!!
仲有, 只係0個時traning個頭先似徐子珊, 你都見過啦, 個時係最短。
澄清完畢~

Gary said...

kenix: 嘩...哈哈...你終於蒲頭羅喎..係咩...但係Simon好肯定咁話有2年啦!! By the way, 總之暫時約定打邊爐, 到時見下你呀..我又好似真係好耐冇見過你就真, 次次活動, 我得閒時, 你又返工, 你出席時, 我又唔得閒, 對上見你個次都唔記得左係幾耐之前既事!!!

仲有, 講多樣野你知, Simon讚你, 佢話你瘦左好多呀!!

Anonymous said...

好多人都咁講, 但我唔係好覺, 我諗我地都有9-10個月冇見啦!!!!得閒搵我出去玩, 好悶呀!!!!!!!!!!!