Wednesday, May 23, 2007

咁就4年(後話)

續...

上星期六考完試後同同學仔食buffle一事, 係席間, 有同學講到, 畢業之後, 好似咩都由頭再黎過, 因為之前個4年都係大家日日夜夜都係讀書, 生活中有目標, 求畢業!!! 但係依家目標達成, 家陣打後既星期一至五都悠閒得很, 正常謂冇所事事, 了無生事!!!

唉!! 諗諗下都係, 家陣畢業, 畢業代表就要搵工!! 之前, 係呢度做, 主要係因為貪呢度舒服, 工作壓力唔大(唔該各位, 記住, 我唔係冇野做, 我都有野做, 只不過唔係太大壓力姐!! 唔好成日話我好得閒, 雖然呢個都係事實!!), 方便自己讀書, 雖然人工一般, 但都可以接受!! 另係呢幾年, 自己份人工都維持係同一階段, 每當見到人地年年有得加, 自己就.....都唔多掂, 但係為左讀書先忍住先!!

家陣畢業, 又要面對另一個新既大挑戰, 有機會既話, 都可能去考牌, 雖然自己都覺得自係力有不逮, 未必有能力考到, 不過, 如果唔係又唔知應該做d咩好!! 不過, 家陣都係岩岩考完試都未夠一星期, 都係慢慢再plan下先!!!

人生路上多煩惱..... 快d俾我中返期六合彩頭獎就好啦, 我唔貪心架, 幾千萬個隻就夠架啦!! 各位朋友, 得閒就將"中六合彩"個d念力傳俾我, 我中左既話, 大家實有得分!!! 我唔會虧待大家~~

2 comments:

Anonymous said...

世上冇不努而穫 有得必有失
中六合彩呀 中馬呀
e家野... 一定失多過得~
信我啦~!!

Gary said...

fay: 唔....聽落好似有d道理...不過, 都係俾我中左先呀, 唔該...唔係20蚊雞個d..我有幾千萬個隻..thx again...