Tuesday, May 29, 2007

夜水

為左實踐我瘦身大計, 再加上之前講過要趁張學生證仲用得, 今晚就決定去公司附近既公眾泳池游水, 官塘呢邊泳池係有時搭巴士經過就見得多, 但係就一次都未黎過, 呢個泳池係度, 不過就唔多清楚個入口係邊, 幸好小安對官塘比較熟悉, 一問之下就已經俾到答應我!!!

唔係講笑, 原來都幾多人夜晚去游水, 有部份係d公公婆婆, 可能怕曬既關係, d公公婆婆大多數都係游早水或者夜晚, 平時下午我去曬太陽個時, 多數都係d麻甩仔多走出黎曬太陽(included me!!! whahahah~~), 好少見到d公公婆婆出沒!!!

做完一陣熱身, 天氣熱辣辣, 一心諗住跳落水有冰涼既感覺直上大腦度, 點知, 頂, 我以為自己去左浸溫泉, d水興到呢, 就好似你岩岩痾出黎個篤尿既溫度差不多, 溫溫吞吞的!!! 冇左涼快既感覺都算, 由於岩岩講過夜水, 好多時都係d公公婆婆黎游, 所以呢, 久違了既一件頭泳衣真係比比皆是, 四周圍都係一件頭既泳衣, 唔好話三點式, 二件頭都應該已經係幾難能可貴!! 咁都好, 我就可以專心游水~~

不過, 人實在太多, 所以我就轉左去由快線個邊, 不過, 真係唔多明, 已經有個instruction講明係快線游水係單一方向, 泳者應該係盡量靠左游, 我都唔明點解死都要唔睇指示, 成日都逆方向而游, 唔識分左右都唔緊要, 你咪當自己係鐘, 順時針游咪得羅, 呀!!! 估唔到d人死都要逆游, 所以呢, 每當有人係我面前游緊過黎個時, 我都死都唔避開佢, 仲要趁佢過我個時, 我對腳就特登踩多兩下水, 試圖睇下會唔會可以踩到佢, 咁根本係佢唔岩(逆方向而游), 所以就算我踩到佢都冇錯, wahhahahah~~~

總結成績: 游夜水有個好處, 就係冇太陽曬, 等我可以專心咁游水, 今晚都大大話話都游左30個直池!!! 不俗, 不俗~~~

6 comments:

Anonymous said...

乜你平時游水,好唔專心既咩?!o!

Anonymous said...

叫你星期日去游水你又唔去~ .\/."
我地去...廈門灣玩呀~!

Gary said...

小安: 係呀...平日去親泳池游水都係日頭時間多, 咁日頭有太陽, 我就會情願走去曬太陽多過去游水!!! 頂多都係游10-12個直池就算, 之後多數時間都係訓係度曬太陽!! 懶得去游水, whahahah~~~

咁游夜水, 冇太陽曬, 冇其他野做, 咪逼住自己起勢咁去游羅...

Gary said...

fay: 下次先啦...我好快就會變成鋼條人, 到時就一齊去呀..o.k!!!

Anonymous said...

你知唔知體格既野因人而異呀,想變鋼條唔係諗下就得,你既體格極其量只可以練到變濕水法式長麵包,英文叫BAGUETTE喎,個人吸收得滯,好難搞到做鋼條,死左條心佢去

Gary said...

阿榮: 你講咩....咩濕水法式長麵包, 咩BAGUETTE!!! 岩你講得好岩, 每個人既體質都唔同, 不過, 我諗你應該係屬於吸啖氣都會肥個隻, 所以呢, 你唔應該成日諗住人人都會好似你咁先得架!!!

我呢d本身係瘦底, 只不過係d外在因素, 先會有少少發胖姐, 同你個隻死肥仔係好大分別架!!!