Wednesday, May 09, 2007

高科技

唔係講笑, 佢入面都有好多詞彙, 好堅下架!!

話說呢排開始溫習, 自問雖然自己學左英文廿幾年, 但係到依家為止都唔未清楚知道英文字母總共係24定26個(講笑姐, 又點會唔知呀!!!), 所以, 考試溫書時段每每都會有部電子字典機跟身!! 但不幸, 字典機跟左我都好幾年, 居然係呢個時候玩野, 一開機時就吱吱聲, 再唔係就係hung機, 每次開機查字個時下下都要篤粒reset制先, 麻煩得很!!

突然間, 我醒起自己部手機好似有個"漢英雙向詞典"function, 於是一開機, good晒!!所以依家就放棄左自己個部老爺字典機, 我依家溫書既時候, d人成日都以為我唔係係度溫書, 只係顧住係度玩sms打字, 嘻!!! 原來部手機有d咁既function都不失為一件好事!! whhahahaha~~~

3 comments:

Anonymous said...

專心溫書啦~ !!!!

考完啦 阿雯話約食飯
唔該約人~ =v="

Gary said...

頂...未考完啦...都未開始(15 & 19號),,
約食飯, 請俾個name list黎呀!!

但係點解要咁複雜既, 阿雯叫食飯, 但係要妳叫我約既~~~

Anonymous said...

不嬲都係你做開 = ="
name list 自己諗啦~!!
來來去去咪又係果d~ XD

E+唔比你諗 .\/.
18號後先諗得XD