Wednesday, May 30, 2007

成人池 vs 嬉水池

琴晚去左游夜水, 我呢d游泳高手當然係去游主池啦!!! 游到咁上下, 個人有d倦(其實係隻腳游到有d抽筋), 所以就上水休息下, 附近冇位坐, 所以就係泳池四圍行下, 話晒都係第一次黎, 都應該昅昅四周圍d環境, 於是就走左去嬉水池個邊望下啦!!

嬉水池有好多小朋友, 後生青少年係個邊玩水, 佢地大部份都係玩水居多, 都唔會話太認真咁游一個直池, 就算有都係同個朋友仔以比賽形式玩著玩地進行游水比賽!!!

睇下睇下, 對比返主池既大人, 同嬉水池既小朋友, 不其然發現左d野!!! 係成人池個邊個個都不斷咁向前游, 一落水個個都會不斷咁向前游, 冇一個會係中途停低, 應該咁講主池既深度, 根本就唔容許你停落黎(因為泳池中段位置係比較深), 正於一個人, 畢業之後一但投入社會, 人人都要向前衝, 為著自己既前途, 努力進修, 併命工作, 沒有一刻可以停下來!!! 挑戰永遠都接踵而來~~

小朋友呢!! 還好!!! 社會還容許你可以停下黎休息, 嬉戲一番, 休息完, 有力氣可以再繼續游過!!!

但有時, 不停的游, 沒有好好的作息, 就會好似我咁會游到抽筋(失禮~~~), 事實上, 好多朋友係工作上都會不停地努力而往往遺失/錯漏左身邊好些東西, 時光飛逝~~ 不要令自己老時才後悔, 到時就太遲啦!!

另, 係快線, 又有一 有趣的事, 明明有說明規則, 但係永遠都有人唔守規則, 喜歡逆線而行, 雖然如此, 不應該的事情就是不應該, 不是人家做你就做!!! 有時, 做人就應該不要太受人影響, 應該要有自己既判斷力!! 自己了解事情既是與非~~~

4 comments:

Anonymous said...

你游水咁屎都叫做游泳高手呀?

Gary said...

阿榮: 唉!! 我呢d平時只不過係收埋d實力, 我呢份人好低調, 非必要都唔想俾人知, 你明啦, 人怕出名, 豬怕肥...

張揚呢家野, 唔係岩我!! 雖然我係天生運動格, 不過, 我都係鍾意平凡d好...

Jessica said...

其實你幾時約實食飯呀?
我今日同bear食飯之, 之後去左牛牛公司,,佢問你約左我地咩呀..

Gary said...

jessica: 唔係我唔約你地呀...其實早在好幾個blog個時, 我已經叫左你地留言, 睇下邊個幾時得閒, 幾時唔得閒, 不過係你地冇人覆我之麻...