Saturday, May 12, 2007

大契上身? 家庭會議?

今日臨出門口返學校溫書個時, 老媽同我講左以下一段說話,

老媽:『仔, 聽晚返黎食飯!!』
我:『但係我想留係學校溫書!』(我知我係不孝, 不過我真係怕溫唔一切~~, 請見諒)
老媽:『聽日咩日子呀!!』
我:『我知母親節呀麻, 好, 冇問題, 橫點都係, 咁不如出去食!!』
老媽:『唔駛!!! 聽晚留係屋企食, 聽晚要開家庭會議!!!』
我:『...............』

唉!!! 之前我已經同家姐吵過大獲(都已經係成年前既事), 雖然, 之後, 佢都有少少改進, 但係其實仲有好事都.......唉!!! 其實, 之前老媽都提過呢件事, 不過, 佢就冇實際講過會係幾時, 估唔到會搵著呢d大日子先黎!!! 總之就頭痛啦!!!

仲有, 唔知老媽近排係唔係睇得"溏心風暴"多得濟, 家陣俾大契個d思想入左腦!! 我今大個仔係屋企都未開過咩"家庭會議"~~~ 就連"家庭會議"呢個term都未曾係屋企聽過!!! "溏心風暴"果然係有d料到, 家陣真係做到深入民心!!!

5 comments:

Anonymous said...

做咩學我同家姐嘈交@@?

Gary said...

fay: 妳有家姐既咩,,,妳唔係得阿哥既咩!!!

Anonymous said...

=...= 唔通打..."做咩學我同阿哥嘈交@@?"

Gary said...

fay: 家姐同阿哥都打得錯!!! 你用手寫板架..明明兩個字唔同打法, 都打得錯...

唉!! 做大既唔識野, 咪就由個細既, 點醒佢羅...

Anonymous said...

=口= 原來係要打 做咩學我同個大既嘈交..
我中文唔好呀嘛 XD