Sunday, May 27, 2007

倒楣的一天

還記得星期五已經係blog度計劃好星期六的節目嗎??? 那天朝早根據自己原定計劃訓到10, 11點左右起身跟住就去食Brunch, 黎到呢一刻就尚算順利!!! 享受完美味既Brunch(其實都只不過係香腸墨丸麵已, wahahahah~~), 望到出面仲係陽光普照, 心諗今次仲唔發達, 仲唔俾我曬到黑炭咁, 於是就拿拿臨執埋d架生就出發啦!! 搭左上巴士之後, 突然間醒起, 頂.....漏左樣野冇拎添 --- 膠袋, 泳完水之後, 走個時d濕淋淋既泳褲毛巾個d咪冇野袋住, 係我仲煩惱緊係邊樹可以冇啦啦走個膠袋出黎既時候, 諗下諗下就唯有走去7仔是但買樣野, 再叫佢俾個膠袋啦!!

一心諗住曬太陽既我去到泳池, 一換完衫出去個時, 天色都尚算不俗, 點知當我擦完太陽油之後, 頂, 成舊黑雲蓋頂, 個舊黑雲大到連丁點既太陽光都走唔到出黎, 開頭仲諗住係一陣子太陽會自己走返出黎啦!! 點知成個下午都冇出現個, 天陰陰的!!! 我的天~~~ 咁平時, 我曬太陽既習慣都會順便訓下覺, 點知, 原來我自己計算錯誤, 醒唔起自己岩岩兩個鐘之前先起身, 家陣又訓過, 邊有可能訓得著架~~~唉~~

都算!! 4點零左右就離開泳池, 向salon進發, 大約4點半左右到達salon, 點知James話要等等, 咁好啦!!睇下雜誌慢慢等啦, 點知睇完一本又一本(真係遂粒字去睇個隻), 一等就等左個半鐘有多先到我, James都同我講左好多句唔好意思, 佢話今日好多人唔知咩事差不多同一時間黎salon搵佢(當然我係其中一個), 因為夜晚要過牛牛屋企食飯, 所以都叫佢剪快d!! 唉!! 連埋剪頭個半個鐘, 我大大話話困左係salon兩個鐘頭有多, 撞鬼!!!

幸好, 之後, 上到牛牛屋企, 見到好耐冇見過既牛媽媽, 當然同牛媽媽傾下計啦!!! 同牛媽媽傾緊計既時候, 牛牛打俾我話, 見我好耐冇上佢屋企, 所以家陣就特登走去買部Wii, 話等我黎到有得玩喎(根本就借我黎過橋, haha), 不過, 難得佢咁講都算係好朋友呀, 而且最重要都係有得玩呀麻!!!

食完飯之後, 我地成班人一齊係度玩, 玩到2點左右, 突然間成間屋都黑晒, 哈, 我地打機打到跳Fuse!!! 其實我諗跳Fuse既真正原因係屋企, 又開住2部冷氣, 又打機, 之後, 仲有人去沖涼開埋個熱水爐, 一下子承受唔到, 所以就跳左Fuse啦!!!

No comments: