Wednesday, May 02, 2007

我的四年同學仔們


上星期四終於返埋呢個course既最後一堂, 最後, 臨落堂前, 我地既班長 (其實由頭到尾都冇認真選過, 不過, 佢係我地班入面年紀比較大的, 所以我地都會稱呼佢做班長), 就叫我地企定定, 襯臨last一次齊人, 影張大合照以作紀念!! 多謝班長既提議, 如果唔係都唔會有呢一張大合照既出現!!

講真係呢4年入面, 我做親group project都係慣性地會同阿Hang, Tommy同埋Alan同一組, 好少再夾其他人, 所以基本上除左自己group member之外, 其實同其他同學仔都唔多熟, 再加上大家都係part-time既關係, 通常一放學就會"鳥四散"咁, 一下子就會唔見晒人, 所以呢, 其實由year 1 直至現時為止, 有d同學仔, 雖然我知佢係我個班但係就唔多知佢叫咩名~~哈!!

所以聰明如班長就整左個table, 叫同學仔們填上各私人資料, 好讓大家畢業後, 大家有機會的話, 仲可以keep contact, so great~~

2 comments:

Anonymous said...

我淨係識4個 囧~

Gary said...

fay: 大家咁話, 係咁架啦....過多兩年, 都唔知仲有冇聯絡添..