Saturday, May 05, 2007

Long Time No See

呢兩日唔知發生左d咩事, d好耐冇見既人, 都不約而同地係呢兩日之內搵我!!!

首先有既係我係polyu讀Higher Diploma個時做part-time時候識既一班同事, 琴日Katherine突然打電話黎話我地成班GV同事好耐都冇出過黎, 係時候出黎聚一聚!! 其實往年慣常, 我地呢班同事都係一年一次BBQ, 不過對上兩年唔知咩事, 好似冇攪到, 所以黎緊就約左下星期六出去BBQ, 雖然之後o個個星期二要考試, 不過, 足足有3年冇見喎, 點都要出去會一會大家先得!!

今日, 係圖書館溫溫下書, 突然有個陌生電話打黎, 啊~~啊~~原來係個小學同學, 彭生搵我, 佢應該係除左林小姐之外, 另一位仲有聯絡既小學同學仔, 話就話仲有聯絡, 之但係對上個次傾電話都已經好似係5年前既事, wahahha~~~呢個先真係long time no see.....好!! 考完試之後, 一於搵佢食下飯先~~

仲有, 牛牛同堅兄, 好似好耐都冇見過你地, 對上個次都已經係上次jaemi生日個時, 等我考完試再約出黎食飯 or玩, 當然都要上一上牛牛屋企見下牛媽媽同牛爸爸~~~

No comments: