Friday, May 25, 2007

明天的行程

聽日會如平常的星期六般, 訓到黃朝日晏(都係10, 11點零鐘左右啦!!), 之後, 係屋企上網睇下報紙呀(慣左平日都係一早就上網睇下Apply Daily, 唔係就會成日心癢癢, 我要掛心下社會大事!!!)

到左12點左右, 就開始整個Breaklunch(仲乎於早餐與午餐之間的), 食飽飽之後, 就出去享受我既陽光與水, 好耐冇去過泳池游水啦, 最重要原來係我張學生證去到今年既9月就完, 自此以後, 去泳池就要俾返成人價, 享用唔到學生優惠, 唔係講笑, 貴成個double(學生價$9 ---> 成人價$18), 講起都肉痛死!! 同埋都好耐冇去曬太陽, 係時候曬返我d古銅色肌膚出黎, whahahaha~~

游完水曬完太陽, 就走去恤個髮先, 話晒都成個有多冇去剪頭髮, 夏天黎都係時候整個涼爽d既頭!!! 而且聽晚上牛牛屋企食飯, 我自己不嬲都係係深水埗剪頭髮, 岩晒, 順路!! 恤完頭髮, 岩岩好夠鐘上去牛牛屋企, 不過, 記住要買返盒靚燒肉上去, 牛爸爸上次同我講, o個間燒味檔d燒肉好好食!! 難得咁耐冇上去, 都應該買d野上去!!! (雖然每次買完之後, 都會俾牛媽媽鬧我: "Gary 做咩又買野上黎呀...唔駛啦!! 妳睇陳志堅佢成日上黎食飯, 都冇啦!!!" , 哈!! 講笑!!!)

讀完書既星期六既生活係幾咁豐富~~~~

6 comments:

Anonymous said...

brunch

n.
1. 早午餐(遲吃的早餐,用以代替午餐)

Anonymous said...

好食0個間燒味叫做永合隆呀

Anonymous said...

成人價係19元正

聽日又見你唔到啦.\/.

Gary said...

Yahoo小字典: 多謝提點!!

Gary said...

~ 堅: 頂.....平時又唔見你留言, 有得食, 你就拿拿聲講埋咩舖頭名...今晚見...

Gary said...

三小姐: 你今晚又出去蒲呀!!!

今晚留返兩粒燒肉俾你呀...今晚返到屋企係微波爐自己拎黎食啦~~~