Sunday, May 20, 2007

畢業禮物

原來個boxset都幾大盒!!

內附: 演唱會CD x2 + 演唱會DVD x1 + 海報x1 + 親筆信一封(from陳綺貞)

幾鍾意佢拎係結他個時, 一路陣一路唱, 幾型呀!!

之前曾提過陳綺貞黎香港做左個校園演唱會, 無奈, 撞岩自己考試去唔到, 琴日食飽飽Buffle之後行街個時, 俾我見到佢個演唱會Boxset岩岩出左, 咁岩同行之友伴有該店會員卡之優惠, 而且岩岩個演唱會去唔到, 為左彌補我心靈上創傷, 加上見自己岩岩畢業(應該冇問題掛~~whaha), 所以順理成章有幾個藉口supoort買份畢業禮物送俾自己(好可憐呀!!! 呢d野都要自己送俾自己~~~T_T), 總算有d禮物慶祝下自已4年黎既努力, hehe~~~(又多個藉口!!)

雖然未睇晒隻DVD, 不過, 應該都會幾好睇, 話晒佢之前黎香港做個一次演唱會個時有去!!

2 comments:

Anonymous said...

我係我僅有既人民幣入面,捐出10大元俾你係內地食餐魚旦粉~~~

Gary said...

同樣都係赤貧底線下生活的人: 唔好啦, 都係留返俾你啦...10元係大陸應該已經食到2餸1湯既晚餐...你都係keep起佢啦...

我唔會係乞丐兜上拿飯食, 呢d野好決德...