Friday, May 04, 2007

依家d後生

早兩日開始返學校溫書, 見有d note未download晒落黎, 就走左去computer center個邊, 攪埋掂佢先啦!! 坐左一陣冇耐, 就聽到兩位同學仔傾計, 好明顯佢地係度趕緊功課啦, 之後就聽到佢地講:『喂, 聽人講, 我地個班有人將條功課題目放左上去yahoo小知識度, 問人地點答!!!』聽到呢度, 我心入面都不期然嘆左一口氣, 唔駛呀, 做份功課, 攪到要放上去yahoo小知識~~~攪咩呀!!!

又, 有一日放工返屋企途中, 我聽到一對著住校服既男女對話!!
女:『阿xx, 叫我聽日陪佢上去喎!!!』
男:『上去邊呀??』
女:『上去落仔呀, 佢都痴架, 邊樹有錢呀!!!』
男:『嘩, 咁唔小心呀......』
之後, 我已經步塵而去, 最後結果都不得而知

唉!!! 唔知我保守定係咩呢, 家陣d靚仔, 真係咩都做得出個喎~~

2 comments:

Anonymous said...

好少意思姐....我成日都聽到架啦

Gary said...

fay: 唔通妳...妳...兩樣野都做過....唉...!!