Tuesday, September 04, 2007

2007年度校友會資訊(5)

2007年度校友會資訊(5)

出席者: Cow, Gary, Ivan, Jessica, Jaemi
半出席者: Thomas
缺席者: Camus

於2007年8月24日慶祝牛牛大壽既活動已經完滿結束, 是此活動人材淍零, 有人因事未能出席, 有人因工作關係未能趕及到達會場!! 即使有份出席人仕連埋主人家之內都帶病出席是日活動, 再一次感謝大家!! 將嫁入陳家的牛牛, 決意夫唱婦隨, Ivan未諗到禮物, 佢又一樣未遇到心儀禮物, 故此禮物就先行擱置!!

先行同各校友詳細講解一下有關"如何正確使用禮物金"事宜:
1.) 禮物金額不能對換成現金, 否則就會失去某程度上的紀念性, 整件事因而變質!!
2.) 可能各校友一時之間, 未必諗到大家心儀之禮物, 禮物可於生日之後半年內行使禮物金使用權, 否則禮物金將會被扣除!!
3.) 禮物金不能額累積至下一年度!! (即今年唔買住, 留返下一年, 一口氣夾埋用$2,400-)


在此亦先作總結各人之禮物價值換算表:
Thomas: $600 - $100 = $500
Camus: $1200 - $200 = $1000

(Thomas原先承諾會出席是此生日慶祝活動, 唯當晚因臨時需要OT, 未能由內地趕返回港, 雖則"放飛機", 但誠意可嘉及有交帶, 故只扣減半數)


其他人仕之生日禮物金額維持不變~

4 comments:

Jessica said...

其實大家唔好太在意的生日禮物金,其實我地只係想motivate大家出席多的.
其實, 我好鍾意買生日禮物比你地, 因為當見你地喜歡份生日禮物時, 都有滿足感. 代表我了解你地同有品味..哈哈

所以, 唔好有壓力呀.出來只係想fun.
出唔到來係明白的..

Gary said...

jessica: 其實呢我份人都好易滿足, 你得閒冇事都可以買野送俾我架, 我都會好歡喜同好高興架~~~ wahhaha!!

幾時諗到都冇咩所謂, 其實我只係覺得每個人生日既時候, 如果有禮物收既話, 應該係會開心d!! 仲有就係, 有d野平時自己又唔捨得去買但係又好想要, 生日禮物金就正正係呢個時候發揮佢既功效!!

thomas said...

多謝大家手下留情呢....本人近排實在忙得要緊, 九月仲開學,確實忙得要命。請各位多多體諒....在此亦都預祝GARY生日快樂! HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!

Gary said...

Wai Tai Thomas : 唔係喎, 你條友仔, 唔係9月開學先得閒d咩, 你之前又話因為要返學, 所以係閒日有多日假既...唔好係度扮野喎...

仲有, thank you, 都算你醒目, 同我講定生日快樂, wahahhah, 下個月你生日, 會同你攪得好好睇睇..whahaha~~