Wednesday, September 05, 2007

Liar Game


早陣子, 榮兄send左條link俾我, 介紹呢本漫畫"Liar Game"!! 自"死亡筆記", "金田一事件簿"等呢類推理漫畫之後, 其實都已經好少再見到呢類漫畫係市面出現, 而"Liar Gamr"這本漫畫應該係集於推理及心理分析型漫畫, 講真呢本書既畫功並不是非常了得, 但係其內容情節卻往往引人入勝!! 由於主角因某種原因而參加左Liar Game呢個遊戲, 顧名思義呢個"遊戲"就係需要各人運用智慧, 透過講大話欺騙對手從而獲勝! 呢類漫畫甚為少見, 所以覺得好得意! 其實之前, 睇雜誌都有介紹過呢本書, 不過當時就不以為意, 冇睇到, 原來睇落又幾好睇~~

故事大綱:
Liar Game由一個神祕組織策劃,顧名思義,遊戲的主旨就是要參加者藉著說謊、欺哄等伎倆來戰勝對手,贏取數以億計的獎金。故事主角神崎直,個性忠直得神奇,一開始作者就以「即使是一百日圓也路不拾遺」來描述她的忠直,又以她長期患病住院的老爸送她一個「直」字為名,突顯她自小接受教導,以忠直為人生最高所依。
一個如此單純忠直的人,為甚麼會捲入這個爾虞我詐的遊戲?答案也是由於過分單純──有一天,神崎直收到一個郵包,上面有一張小小的卡片,說明這是一個遊戲,參加者一旦打開郵包就不能退出。

4 comments:

Anonymous said...

肥仔,仲有日劇版本,有興趣可以問我攞,當然故仔上後期有唔少出入,第四個game係漫畫仲進行緊,日劇就原創,漫畫比較精密一d,之前既game漫畫同日劇都好相近

依家第四個game,兩個勁人鬥到五窮六絕,我仲追緊,好吊癮

老實講,我會buy呢套多過dn,dn未免好多橋段係自圓其說,無乜鬥智既成份,相反呢套liar game係設計好左d games,跟住個game既進程表現出角色既智慧,如果講鬥智力既故仔我覺得呢本好好多

Gary said...

阿榮: 車, 個日劇版我上網昅過下d劇照, d角色同埋個場景個d都怪怪地既, 都係睇漫畫好d~~

我都睇到第4個game"走私", d人真係痴線. 咁既橋段都諗到, 完全係玩食腦, 唔知你有冇睇過另一本漫畫《賭博默示錄》都係玩食腦, 不過佢d公仔就ugly好多, 但係都係食腦, 我就睇過一dd, 未睇晒, 不過都係幾好睇~~

Anonymous said...

賭博默示錄有聽過,有機會或者睇下

日劇版liar game都ok既,女主角幾正,男主角個樣就好陰濕,都幾抵死,當然漫畫依家係更加好睇一d,走私game鬥到高潮,最終唔知佢用咩方面贏到橫屋,日劇就on居少少拉埋秋山d身勢出黎,玩乍死黎呃橫屋,漫畫兩個就純鬥智,無個感情,主線依然係點解有個咁既game搞出黎,一定要追到尾睇下為乜

Gary said...

阿榮: 係呀, 呢套漫畫都係你介紹完我先再睇返, 佢都應該算係近排一本值得追睇既漫畫...