Sunday, September 09, 2007

十五週年大旅行

坐車要"登"左成粒鍾先入到去, 如果大家咁岩4個人, 不妨搭的士入去, 貴少少但舒服多多~~

今年, 同d中學同學計起黎原來大大話話都識左成15年(大部份都係中一年個年已經識), 由細玩到, 所以今年就有個特別d既慶祝方式, 我地回歸十週年都要大事慶祝, 何況我地識左15年呢, 於是就舉行左我地好耐冇玩過既中學大旅行, 原先以為大家都出席到, 點知最後都係得返我地4個鐵膽出席(我, Jessica, 牛牛, 堅), 咁其他人唔得閒咁就唯有我地四個 玩埋佢地個份啦!!


舊時既中學旅行, 年年都係10月中左右先會舉行, 今年, 我地自組既中學旅行就提前至9月, he! 就係上星期六, 原先, 我地諗住去返山頂旅行, 不過有人有異議, 所以就改動去一個貼近大自然既地點 - 大澳是也!! 其實早係幾年前都已經同牛牛&堅, 加埋牛妹都一齊去過大澳, 今次既旅程只不過由Jessica代替左牛妹而已!!

原先我地相約係東涌地鐵站, 點知各人係不同既地鐵站遇到, 真係絃都冇咁準時呀!! 去到東涌站, 牛&堅又未食早餐, 所以佢地就去左東薈城食野, 我就同Jessica行下街, 原來依家東薈城成個商場都做到係一個Outlet大集會, 所有品牌都係個邊開左間Outlet Store, 而岩岩個邊又新開左一間大IT既Outlet, 入去打個轉, 只要你細心d慢慢搵, 其實都會搵到d正貨, 不過, 我呢d生活係貧窮線下既人, 都係鍾意window shopping就算!!

良朋好友坐係碼頭傾下計, 不亦樂乎~~~

大澳, 原來係星期六入黎既話係冇咩人黎行, 對上個時, 可能岩岩係紅字假期, 多人到嘔!! 所以大家想入去大澳又唔想同人逼星期六係一個唔錯既選擇!! 大澳其實唔係好大, 開頭諗住快快行完就會出返黎再係Outlet Store再shopping過, 但係我地四個人, 行下坐下傾下計, 休休閒閒咁慢慢行, 時間又過得幾鬼快!! 原來有時, 一大班人, 同小貓三四隻既玩法, 又有d唔同, 今次大家都係度傾下計, 感覺良好!!

十幾年前的我們~~

2007年的我們~~~

夜晚, 出到去九龍約埋其他人食飯, 今次, 去左一 間叫"金蘭花"食飯, 聽個名都知係食泰國菜啦, 係九龍城我諗都應該超過20間泰國餐廳, 我地8點去地, 嘩, 佢舖頭門口已經係大排長龍, 好鬼多人等位, 好彩, 我地已經有個專員已經一早到左等位, 真係辛苦晒達達!! 其實呢間野又冇話有咩特別招牌菜, 不過d食物質素勝在平均, 都算幾好食, 大家去開九龍城都可以一試!!!

金蘭花
地址: 九龍城龍崗道12號
電話: 2383-3076
菜式: 泰國菜

8 comments:

thomas said...

再之抱歉, 每次都因為工作關係未能出席大家的活動, 真的萬分不好意思!! 不過我見到你地食飯個張全家褔, 都覺得幾搞笑....點解camus呢排都成日唔出黎呀??

Gary said...

Wai Tai Thomas : 工作要緊, 唔緊要啦!! 係喎, 黎緊星期六就返大陸玩, 你好似第2日先join到我地, 大家呢排都係食飯多, 好少出去成班人一齊去玩, 希望今次玩得開心d啦, wahahhaha~~~

Jessica said...

你若果要post中學的照片而有我分,一定要我睇過先呀...好唔想見到我果樣...還有..大澳的相明明有的好相家..做咩唔post ar??

But i suggest we would take photo in coming trip which is the same as the post ka..interesting and would be for you guys in wedding use.

Anonymous said...

嘩!!! Gary... 嗰張相我都好似有呀...
勁funny~~~ jessica.. 呢張相都ok呀... 大家都無咩點變.. 哈哈!

Gary said...

jessica: 哈!! 我就係要特登得閒冇事post d中學相出黎, 就要等你自我反省下點解你之前會係咁~~wahahahha!! 我用心良苦呀, 你都唔明!!

其實, 上次牛牛話上山頂個時, 我都諗過有機會既話, 大家可以都坐返係同一個遊樂場上面, 坐返同一個位置影相, 都幾得意...

Gary said...

ar j: 你地當然係有呢張啦, 當年, 我已經係負責攝影兼沖曬部, 每次我都有曬返晒d相俾你地架...係家陣轉左用DC就冇曬相啦!!

係啦!! 其實就咁望返落去張相度, 講真, jessica你好似....好似....冇咩點變到既, 死啦, 唔通係還原基本法, 你已經完左一個cycle, 家陣去返中學時代咁....你死啦....

Jessica said...

Gary...u a shit guy...

Gary said...

jessica: Wahahahaah~~ yes, i am...thnak you...