Sunday, September 30, 2007

趁低吸納

查實我屋企好耐冇買過公仔麵...一口氣買左廿包都係唔係過份姐...

物價高企, 出前一丁既價錢標升指數一早已經超越左恆指....之前出前一丁以都係賣開$2.2-2.3, 家陣如果唔減價既時候, 佢好似成$3-3.2都有, 岩岩早兩日睇廣告話惠康大減價, $23/10包!! 今日係屋企冇所事事, 終於忍唔住走左落去買, 一口氣買左20包, hehe!! 大家趁快手買啦~~~ 入貨入貨, yeah!!!

2 comments:

Erica said...

你唔早D講,等我買一箱俾你做生日禮物丫嘛~~~

Gary said...

macy: 我唔介意, 不過, 我個一箱入面要有其他唔同味喎...麻油原味, 海鮮, 雞蓉, 肉絲, 鮮蝦, 紅燒牛肉, 豬骨, XO醬海鮮! 係呢d得架啦...當然最好送埋上黎我屋企啦...