Saturday, September 15, 2007

兩個磨look的對話

話說, 琴晚有人想搵我食飯, 以下係佢同我係食飯之前,係e-mail既對話, 如下:

食飯前一日

某人:『喂, 星期五食飯羅, 好唔好呀!』

我:『星期五! 我未知喎, 可能有人約我, 我遲d再confirm你呀!』

某人:『唔好啦, 星期五啦, 我係得呢日有錢, 呢日既前或者後都冇錢架!』

我:『o下! 早一日或者遲一日都冇錢食飯???』

某人:『係呀, 不過你唔好痴心妄想出黎係請你食飯喎, 都係AA制』

我就去confirm下另一班朋友約食飯既情況!!!

我:『o.k!! 咁就星期五啦!!』

隔左一陣........

某人:『咁星期五晚去中環翠華食羅!!』

我:『因乜解究要老練咁遠去中環食茶餐廳呀, 咁不如去食九記呀!!』

某人:『翠華多元化d呀麻!!』

我:『多元化??? 咁翠華有冇壽司食呀?』

某人:『九記又冇鐵板燒羅!』

我:『.................., o.k咁就去翠華啦!!』

++++++++++++++

食飯當日

某人:『喂, 我book左今晚7點翠華!!!』

我:『咁你幫我叫翠華, 同我雪定支92年可樂呀!!』

某人:『死!! 我叫佢留左80年既好立克添, 諗住你生日呀麻!!』

我:『頂! 80年好立克, d粉都硬晒, 質都變埋, 人地點沖呀!!』

某人:『咁人地bowe返溶佢咪沖到羅!』

我:『唔好啦, 你都係叫返翠華雪返我支92年可樂啦, 叫佢係我地到之前1分鐘, 開左個口去, 等支可樂透透氣, 我地去到就可以飲, 岩岩好! 我有事做, 今晚電聯!!』

就係咁完左我地兩條磨look既對話!!

Macy多謝你搵我食飯, 我要禮物呀, 唔好俾cash我呀!!! 份禮物唔駛貴架, $100都冇所謂, 生日呀麻, 要有禮物收先開心, thank~~

2 comments:

Erica said...

磨碌果個係你only,唔係我~~~

Gary said...

macy: 車, 我都係受你影響之麻....